PyroPictures Filmverzameling.

Bekijk je ze direct via je webbrowser ?

Ja bekende fout.. doen wat er staat Ruben.. doel opslaan ALS met je rechter muisknop hahahahahaha

anyways.. leuk materiaal.. alleen probeer volgende keer bij sommige filmpjes wat meer afstand te nemen.. dat filmt wat gemakkelijker, en je krijgt alles er in 1x erop :)

Ja ik weet het. Dat was voornamelijk het geval bij het filmen tijdens 2006/2007. Beginners foutje :p

Maar ik heb nu 28 Updates erop zitten. Vind het genoeg voor vandaag. Ik ga morgen weer verder.

Wel erg mooie filmpjes. Het doet mij beseffen dat het Nederlandse siervuurwerk wat ik elk jaar haal er niet echt wat bij voorstelt ma goed dat is nou het verschill tussen legaal en illegaal. De chainthunders blijven altijd geweldig om in aktie te zien. Bedankt voor het delen, ik ga nu/moet nog 3/4 deel van je filmpjes bekijken :wink:

Die fontijn is ook heerlijk hoor. Het inspireerd mij om volgend jaar 3 Coral Beauty's (Dynasty) door te lonten om een beetje in de buurt te komen :)

Ik heb weer 8 nieuwe filmpjes toegevoegd.

Edit: 9 Filmpjes

Laatst bewerkt:
Ja je moet weten hoe je ze moet afsteken. Ik vind het vreemd dat er vaak geen goede beschrijving bij zit. Je moet ze vasthouden met de kop naar boven, wachten tot ie begint te fluiten en dan na een seconden los laten zodat ie mooi de lucht in gaat.
Heb ze al meerdere malen tegen me aan gekregen wanneer ik ze gewoon op de grond gooide. En een keer kwam het tegen een auto met een klein deukje als resultaat. Dus die dingen wil je niet in je oog hebben.

met die dingen kun je wel lachen had eerst stadion van 100 gemaakt van die dingen alle kanten op en maar rennen wat een kabaal geweldig:D iedereen rende voor zn leven.

Ja je moet weten hoe je ze moet afsteken. Ik vind het vreemd dat er vaak geen goede beschrijving bij zit. Je moet ze vasthouden met de kop naar boven, wachten tot ie begint te fluiten en dan na een seconden los laten zodat ie mooi de lucht in gaat.
Heb ze al meerdere malen tegen me aan gekregen wanneer ik ze gewoon op de grond gooide. En een keer kwam het tegen een auto met een klein deukje als resultaat. Dus die dingen wil je niet in je oog hebben.

zijn die dingen van weco?

Zo jammer, ik vind er nou niets interessanter dan een schietende kist, de lucht hoef ik toch niet te zien, mooie filmpies.

Sorry maar even mijn topic onder die dikke stof laag vandaan halen en weer onder de aandacht brengen. Heb mij niet voor jan *** zitten uitsloven met het plaatsen van al die filmpjes. :p

Back
Bovenaan