Pyronale 2012

De volgorde van de deelnemers is inmiddels bekend gemaakt en ziet er als volgt uit:
vrijdag 7 september

SCHWEIZ Bugano
PORTUGAL Luso Pirotecnia
POLEN Surex

zaterdag 8 september

ÖSTERREICH Feuerwerke Jost
KANADA Apogée Fireworks
SCHWEDEN Göteborgs FyrverkeriFabrik

Ik hoop stiekem dat de laatste deelnemer weer de winnaar word:)

gr JefFreak

Ik kende dit nog niet, en wat ik in de laatste posts zie is toch by far wel heeeel bijzonder.
Lang leve YT, enz, er toch een beetje bij te zijn, maar er echt bij zijn moet toch wel heel gaaf en indrukwekkend zijn.
En ja, Two steps From Hell is helemaal ok:)
Ik hou dit topic in de gaten...
Ik moet hier echt een keer bij zijn, bij een van de shows op de films!

Jammerlijk feit van Pyronale vind ik wel dat het niet is toegestaan om te gaan filmen en foto's te maken met een (semi-) profi-camera.

Ook ik ga z.s.m. mijn kaartje bestellen!

Götenborg geeft op facebook aan dat ze inmiddels bezig zijn met de voorbereiding van hun show op pyronale.
Ze hebben 2814 stuks vuurwerk tot hun beschikking. ik heb dr zin in :)

Jammerlijk feit van Pyronale vind ik wel dat het niet is toegestaan om te gaan filmen en foto's te maken met een (semi-) profi-camera.

Is toch juist wel een keer fijn om je 100% op het vuurwerk te concentreren lijkt me?

Ben er ook bij denk ik!

Hier zijn de kaartjes ook binnen en is het hotel gereserveerd. Helaas voor de tweede dag staanplaatsen moeten regelen, maar dat is niet anders. Wat ik heb begrepen mag je gewoon foto's maken en filmen, maar dan wel met je telefoon of normale fotocamera. Hoe dit precies zit moet je even uitzoeken.

Je mag inderdaad met een gewone camera filmen en foto's maken.
Nu ga ik er eigenlijk vanuit dat een spiegelreflex zonder statief ook gewoon mag want tegenwoordig zijn er veel mensen met zo'n ding.
En dan net van te voren de externe mic erop draaien :p

Volgens mij was het issue idd het statief. Stel dat je gaat filmen, pas dan op met het publiceren van de beelden. Het schijnt dat er strenge voorwaardes zijn en als je hieraan niet voldoet, er flinke boetes opstaan.

Ik voel stiekem een Hollandse meeting in Berlijn aankomen. Wij hebben voor de eerste dag zitplaatsen voor het linkergedeelte van vak 5 en de tweede dag staanplaatsen. Waar zijn jullie te vinden op het terrein?

Van wat ik ooit gelezen heb is statief niet toegestaan en fotos max 640*480 Pixels en logo van pyronale moet altijd zichtbaar zijn in de foto's. Zelfde geld voor films en die mogen max 320P zijn. Zoiets was het volgensmij ;).

hmmm, je kan wel perskaarten aanvragen... misschien zou pyroboy dat kunnen doen als mod van vwc?