RedBaron
Pyroworld
Inmiddels voor de 5e keer heeft Alpeco op het plein voor de kerk in Passendale een muzikaal vuurwerk geschoten, dit jaar was dat op 8 December (voor de mensen die dat óók eens willen meemaken, het is volgend jaar op 14 December)
Met gebruikmaking van de nieuwe blokken die reeds bij Alpeco te verkrijgen zijn werd er een fantastisch showtje neer gezet.
de fotokes:
het kerkplein waarvoor het vuurwerk stond opgesteld
X shaped blok van weco
Een van de nieuwe blokken van Alpeco in actie
Een wolk met popping chrysanthemum
Een stukkie finale
Uiteraard is er van deze pyromusical ook een filmpje verkrijgbaar, deze kun je *HIER* downloaden
Met gebruikmaking van de nieuwe blokken die reeds bij Alpeco te verkrijgen zijn werd er een fantastisch showtje neer gezet.
de fotokes:
het kerkplein waarvoor het vuurwerk stond opgesteld
X shaped blok van weco
Een van de nieuwe blokken van Alpeco in actie
Een wolk met popping chrysanthemum
Een stukkie finale
Uiteraard is er van deze pyromusical ook een filmpje verkrijgbaar, deze kun je *HIER* downloaden
zou je mij eens kunnen uitleggen wat je precies bedoeld?

Anders had ik ven kunnen kijken naar j efilm door te "levellen" zoals dat heet. Maar de kleuren wit horen niet rood te zijn zoals bij alle filmpjes van jullie. Ik denk niet dat dat te maken heeft dat je geen 3CCD camera hebt maar eerder aan het programma dat je gebruikt (windows movie maker?) en als je dan iets exporteert maken zulke programma's het vaak heel erg donker door de compressie die erop zit.