Pyromaniac's Oud & Nieuw 2008-2009 *updated 01-09-2009*

Haha, ik haat het echt als matten uitgaan. :p
Maar waar kan je de knallen mee vergelijken? Baby vlinder?
:bye:

Geweldige filmpes Micheal. Dat zijn de filmpjes waar ik van hou. Overdag en lekker dicht op het vuurwerk. Super, ga zo door.

Zien er idd netjes uit alleen jammer dat je verkeerde microfoon instellingen hebt gebruikt :(

van geluid merk ik ook wel beetje ja hoe kan geen idee misschien accu niet meer van vol denk batterij moet vervangen die al jaar inzit :p

Volgende filmpje komt volgende week vrijdag :p

Als eerste zet ik het vuurwerk neer, laat me camera alvast 2 sec filmen steek het dan pas aan :wink:

Hiermee krijg je erg mooie filmpjes vind ik zelf. Als film kijker krijg je dan een goed beeld van hoe het product er in het echt uitziet (beter als een foto ) en je ziet hoelang de ''wegrentijd'' is. Ik heb dit jaar ook een aantal dingen zo gefilmt:D

Erg mooie filmpjes, ik wacht nu al op de volgende update :thumbup:

ik heb al gezegd dat je filmpjes mooi zijn en nu die updates. sommige zijn echt gruwelijk!

Bedankt!

@ vuurwerkk14

ze werken wel alleen dat probleem heb ik ook ene moment werken ze wel andere moment niet.. hoe komt? geen idee..

en ik heb ook even foutje opgemerkt van 1 filmpje de "atomico" dat is een trueno cheroki no4 hoe komt dat ik er atomico van gemaakt heb geen idee.. pyro-rola kwam net op msn naar me toe erover.. dat foutje zal ik snel recht zetten.

Back
Bovenaan