Pyromania

Net mogen aanschouwen op een demo. De cake is veranderd (?).

Wel vreemd want het filmpje hierboven van Dark Soul laat wel de mooie variant zien. Kan het zijn dat die van Dark Soul een productiedatum van 2007 of 2008 heeft?

Wat vinden jullie er van?

Volgens mij is hier een waaier bij geschoten...was volgens mij een van de fouten van de demo.....in de pyromania zit volgens mij geen waaier toch?

Volgens mij is hier een waaier bij geschoten...was volgens mij een van de fouten van de demo.....in de pyromania zit volgens mij geen waaier toch?

Nu je het zegt... Ik heb gewoon niet goed op zitten letten :frusty:
De effecten van de waaier verbergen het mooie effecte van de pyromania!

Ik had deze cake dit jaar. Wat een beest zeg! Echt mooi. Grote, mooie boeketten, keiharde bursts. Volgende jaar gaat deze zeker weer genomineerd worden om gekocht te worden! Ik had hem trouwens vrij dichtbij afgestoken (5 meter) en merkte wel dat het stukjes karton regende, heb wel eens iets voelen vallen, maar dit was echt heel veel spul.

Ik geef deze weer even een schop naar boven want wat was het een prachtding. Geen palm boeketten meer zoals eerst maar dat mocht niet baten. Vooral de mines hebben indruk op me gemaakt. Tempo is top. Een aanrader binnen de Lidu Collectie.

Aanvulling op startpost

Artikelnummer: 819
Artikelnaam: Pyromania
Afmeting: 285x185x175 mm
Bruto Gewicht: 4250 Gram
Netto Kruitgewicht: 500 Gram
Aantal Schoten: 53 Schoten
Effectomschrijving: Heel veel actie uit deze 500 grams cake. Blauwe mijnen snel achter elkaar gecombineerd met crackling palmtree en blinking peonies.
Tijdsduur: 25 Seconden
Stijghoogte: 25 Meter
Kartoneenheid: 4/1
Richtprijs: €65,00

http://www.youtube.com/watch?v=oFegmZvgwdE

Back
Bovenaan