Pyroforum 30 en 31 Maart 2012

Ik heb leuke bommen gezien op 31 maart maar ik had eigenlijk meer een show verwacht... De volgorde sloeg echt nergens op, ook al was het een demo en geen show: Toch hadden ze ook per bedrijf wel wat opbouwender mogen schieten vond ik.

Ook hadden de cakes wel iets dichter vij het publiek mogen (wat mij betreft :))
Wel heb ik erg genoten van de shells die ze schoten. Er zaten hele mooie tussen...

Ik vond zojuist een filmpje van Voreifelrambo waarop te zien is wat voor geweldig vuurwerk Zink in huis heeft.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Erg jammer vond ik het eigenlijk wel dat Zink begon op de demo, al het vuurwerk viel er na een beetje in het niets bij mij. Ook kan ik het volkomen eens zijn met wat anderen zeggen over de blokken die even ver opgesteld stonden als de shells... Ik denk dat wij daarom dan ook een erg vertekend beeld hebben van de blokken die wij gezien hebben tijdens pyroforum.

Verder heb ik een leuke en gezellige avond gehad en heb ik natuurlijk weer vuurwerk kunnen zien!:D

Hier nog een foto, door mij geschoten, van 3x Zink 903! :)

12467821.cecd0e50.560.jpg

Laatst bewerkt:
De firma Bothmer had als afsluiting van hun productdemo ook nog een mooi gouden cadeautje...

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik heb me laten vertellen dat het o.a. 14x 4" shells zijn...

Hierbij voorlopig mijn laatste filmpjes van het Pyroforum 2012.

Als eerste de show van Super Power uit Polen waarbij de "special effects" vanaf 0.14 even hilarisch als storend zijn, maar ze horen toch echt niet bij de show al leek het qua timing bijna zo. Ik kon het niet laten om het toch even vast te leggen en de camera om te draaien:

+ YouTube Video

En de show van Lonestar Fireworks:

+ YouTube Video

Ha, dus daar kwamen die sirenes vandaan, bij ons niet zichtbaar, maar wel bijzonder storend zeg maar. Zijn het niet de vervelende kinderen, uitgerekend dan gaat die sirene af. Faal:)
Lekkere filmpjes maak je (ook prima zo vanuit de hand)...

Het Pyroforum is al weer even geleden, maar vanwege 400 abonnees op me Youtube wilde ik een filmpje uploaden.
Daarvoor heb ik gekozen voor een kleine compilatie van een aantal mooie shells geschoten deze avond.
Wilde dat hier toch nog even posten:)

+ YouTube Video

Back
Bovenaan