Pyroforum 30 en 31 Maart 2012

Bedankt voor de verslagen,foto's en video's.
Zo te zien dus wat gemist, helaas.

Mooie filmpjes allemaal.
Ik heb mijn filmpjes ook even lekker zitten kijken. Kom er nu achter dat de super irritante kids bij ons wel erg duidelijk hoorbaar zijn en delen van de film echt verpesten. Net als een paar zeer luidruchtige (dronken) duitsers.
Dus zal een compilatie gaan maken met de mooiste beelden die wel bruikbaar zijn. En daar zitten gelukkig wel hele mooie stukken bij. Het is alleen wat werk, dus wordt vervolgd.
Ondertussen geniet ik van alles wat hier allemaal gepost wordt in de tussentijd:)!

Mooie filmpjes allemaal.
Ik heb mijn filmpjes ook even lekker zitten kijken. Kom er nu achter dat de super irritante kids bij ons wel erg duidelijk hoorbaar zijn en delen van de film echt verpesten. Net als een paar zeer luidruchtige (dronken) duitsers.
Dus zal een compilatie gaan maken met de mooiste beelden die wel bruikbaar zijn. En daar zitten gelukkig wel hele mooie stukken bij. Het is alleen wat werk, dus wordt vervolgd.
Ondertussen geniet ik van alles wat hier allemaal gepost wordt in de tussentijd:)!

ja mn vader en ik ergerde ons helemaal kapot aan die kinderen mn pa stak zelf zn voet uit om een kooter onderuit te halen lol.:D

ja mn vader en ik ergerde ons helemaal kapot aan die kinderen mn pa stak zelf zn voet uit om een kooter onderuit te halen lol.:D

Ja, dit was echt bizar vervelend gedrag. Het rennen/klieren en gillen overstemde gewoon de mic waardoor een aantal diepe dreunen en mooie effecten totaal niet meer interessant zijn om in een filmpje te laten zien.

Terwijl ik me zorgen maakte om het woefie daar, die blafde maar 2 keer.

Gelukkig waren er stukken dat het goed filmen was en dat waren ook nog eens de mooiste van de avond. Dus ik ga geen filmpjes van bedrijf voor bedrijf laten zien, maar een mooie compilatie van deze avond. Heb een paar goede ideeen inmiddels.

Ben andere filmers ook dankbaar, want wij hoorde vanaf onze locatie geen muziek en spraak. Dankzij de andere filmpjes kan ik herleiden welke show het was en welke produkten. Komt het straks weer helemaal goed:).

Mijn pc is net gecrashed terwijl ik mijn compilatie aan het opslaan was..
2 uur editing weg..

2 uur editing weg..

Ha, ook al lekker aan het compileren:)?

Het beste werkt ook tussentijds elke keer na een wijziging je projekt opslaan. Dit is maar een klein bestandje (tenminste in studio 14) wat aangeeft hoe en wat. Compileren zijn veel verschillende stukjes video en kost de nodige rekenkracht als deze uiteindelijk samengevoegd moeten gaan worden en dat kan je pc doen crashen. En als je je projekt telkens opslaat, desnoods onder verschillende namen in verschillende fases loop je het minste risico.
Maar het blijft balen, succes!

Rapalje, wederom bedankt voor je upload. Je cam doet het prima...

2 uur editing weg..

das *****, als je het programma opstart heb je dan niet iets van hersteld bestand ofso iets? dat heb ik met vegas pro wel is gehad maar toen stond het er allemaal nog

Hierbij een foto van de veelbesproken geschoten nieuwe Zink 903 op het Pyroforum 2012:

zink903.jpg

En zie ik hier daar in het midden nu nog een paar bekende gezichten?? :D

343s.jpg

Met dank aan Florian Rommerskirchen

Wel, ik wilde in ieder geval vast dit filmpje uploaden.
Het meeste gil volk was al vertrokken:).
Gefilmd dus vanaf onze locatie aan de zijkant.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hierbij mijn volgende filmpje van het Pyroforum 2012, de korte maar mooie op muziek geschoten demo van PYRO-ART:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Zie echt prachtige films voorbij komen.
Bedankt dat jullie wederom de tijd en moeite nemen om dit met ons te delen.

Back
Bovenaan