Pyroforum 30 en 31 Maart 2012

En dan wel met ontbloot bovenlijf graag...
Trouwens 1 euro voor een biertje? Heb 1 slimme verkoper gezien die Cerveza crisa verkocht voor 80 cent per koud blik! (gewoon Amstel)
Hulde aan de Aldi onder de bierverkopers!

Hierbij al mijn filmpjes van vorig jaar met ouwe cam , dit jaar met nieuwe cam :D en nog iets beter geluid

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Dat ziet er goed uit als ik de specs even bekijk! Ben heel benieuwd.
Heb je de oude ook nog, dan zou je die kunnen richten op het schietveld en zo laten staan, en de nieuwe voor de rest...:)

Ik gaat morgen weer proberen een aantal mooie plaatjes te schieten :) filmpjes worden er toch wel genoeg gemaakt denk ik zo :)

Krijg zojuist een lijst toegestuurd met de bedrijven die morgen zullen schieten op pyroforum. Totaal gaat het om 13 pyrotechnische bedrijven

1. Ultratec Duitsland
2. Zink Duitsland
3. Bothmer Duitsland
4. Keller Duitsland
5. Panda Duitsland
6. PyroArt Duitsland
7. Lonestar Duitsland
8. BK-Feuerwerk Duitsland
9. Blackboxx Duitsland
10. Pyrologistix Duitsland
11. NLE Duitsland
12. Super Power Duitsland
13. Tulite Finland

Een aantal bedrijven zeggen mij helemaal niks en hier ben ik dan ook extra benieuwd naar!:) Erg jammer dat Jorge dit jaar niet schiet, maar ach, 13 bedrijven om naar te kijken, vermaken zullen we ons zeker wel doen!

Tot morgen

De camera's zijn opgeladen , ik heb er weer zin in
Tot vanavond :bye:

Heb je toch een rode svm gekocht? Goede keuze kerel!:D Zorg dat je geluid van de cam niet te hard staat, ben benieuwd naar de films!

Kan er helaas niet bij zijn, m'n broertje is jarig, dus het lijkt me wel verstandig om een keer thuis te blijven, maar dat is ook een reden om te stoken:p

Dus....die 13 bedrijven zullen vanavond een show/demo schieten?

Ik dacht dat er 1 show geschoten zou worden?

Hoelaat vertrekt iedereen?

Ik probeer rond 19.30-20.00 aanwezig te zijn.

Voor mij is het 180 km rijden, dus valt nog mee.

Back
Bovenaan