Pyrocentury (importeur)

Koala

VWC lid
In een topic zag ik hier een product (Triple X) van voorbij komen. Die vond ik zo mooi dat ik wel meer info over Pyrocentury wilde, maar ik kon er weinig over vinden. Op enkele Duitse en Belgische shops na is het nergens verkrijgbaar. En toch krijg ik het idee dat dit merk Nederlandser is dan gedacht. Ben heel benieuwd naar meer informatie hierover, en of het mogelijk is dat we het dit jaar in Nederlandse winkels gaan zien!

Daarom, hierbij het algemene topic voor Pyrocentury.

Pyrocentury aka ap feuerwerk aka vuurwerkduitsland.com

Heb afgelopen jaar de triple x de tropa de elite en de eroctica gehad, allemaal top producten met een snoeiharde burst. De lancering van de bombettes bij de tropa de elite laat de vloertjes trillen.

Ik had de Detonator, Mad Dog en de Commando met een beetje lullen voor 100 euro in Belgie.
Ga ze dit jaar denk weer halen.
Best of the Best verkochten ze daar los ipv als box, cake 5 is de meest favoriete wand die was al vrij snel uitverkocht.

Laatst bewerkt:
Dit is naar mijn inzien echt niet beter dan de top producten uit Nederland hoor. Overigens niet kleinerend bedoeld!

Hoe ik het heb ervaren is dat de burst echt snoeihard was. Harder dan ik ooit bij een nl cake heb meegemaakt. Ook gingen de schoten goed hoog en bleven de effecten groot. Het is kwalitatief gewoon erg goed. Ga hier zeker meer van halen aankomend jaar!

Ik heb dit jaar ook een aantal cakes gezien van Pyrocentury en deze waren echt tof!
Komend jaar ga ik zeker het een en ander kopen van dit merk.

In een topic zag ik hier een product (Triple X) van voorbij komen. Die vond ik zo mooi dat ik wel meer info over Pyrocentury wilde, maar ik kon er weinig over vinden. Op enkele Duitse en Belgische shops na is het nergens verkrijgbaar. En toch krijg ik het idee dat dit merk Nederlandser is dan gedacht. Ben heel benieuwd naar meer informatie hierover, en of het mogelijk is dat we het dit jaar in Nederlandse winkels gaan zien!

Daarom, hierbij het algemene topic voor Pyrocentury.

Het klopt dat dit Nederlands is. Het merk\label is opgezet door een liefhebber. Hij verdeeld van uit Duitsland zn spulletjes. Het bedrijf achter Pyrocentury is AP Feuerwerk. Ik hoop\verwacht dat het wel breder verkocht gaat worden. Ik vind het persoonlijk mooi vuurwerk! :)

Het klopt dat dit Nederlands is. Het merk\label is opgezet door een liefhebber. Hij verdeeld van uit Duitsland zn spulletjes. Het bedrijf achter Pyrocentury is AP Feuerwerk. Ik hoop\verwacht dat het wel breder verkocht gaat worden. Ik vind het persoonlijk mooi vuurwerk! :)

Inderdaad een liefhebber en die demo finale van 'm was ook heerlijk. De moeite waard om nog eens te posten.

Is dit de liefhebber die een beetje de kant op wil gaan met producten alla Bonbridge :angel:

Zijn inderdaad geen crossettes hier haha, wel een mooie box btw. Ga kijken of ik hem terug kan vinden.

In Duitsland zijn wel meerdere waaiers met crosette effect bij argento, roder en tosch..
Zoek maar eens op yt: Crosette facher feuerwerk
alleen is dit niet het goede topic er voor :)

Dit is trouwens wel een mooie van pyrocentury met hele dikke crackling willows

Back
Bovenaan