Pyro-World Berlijn 10 t/m 12 november 2011

nog even een stukje vanaf de site van Bavaria Fireworks:

BAVARIA FIREWORKS NICHT AUF DER PYROWORLD
Werte Pyrogemeinde,

bis zum heutigen Tag wurde uns vom Veranstalter der Pyroworld versichert, dass der Schuss unserer 1000 mm Bombe durchgeführt werden kann. Da wir den Zusagen vertrauten haben wir bis heute an der Durchführung gearbeitet. Nach Zweifeln an der Richtigkeit der Zusage haben wir heute eigene Recherchen angestellt. Dabei mussten wir erfahren dass der Veranstalter seit dem 18.10.2011, also noch vor unserem Testschuss, von der Undurchführbarkeit auf dem Tempelhofer Gelände wusste. Ganz im Gegenteil wurde uns zugetragen dass der Schutzbereich von Seiten des Veranstalters auf der letzten Sicherheitsbesprechung von 250 m auf 150 m reduziert wurde. Diese Angaben wurden uns von der Tempelhof Projekt GmbH gemacht. Unsere Schlussfolgerung kann nicht anders lauten als ein kompletter Rückzug von der Messe sowie eine Einstellung aller Geschäftsbeziehungen mit dem Veranstalter. Trotzdem fühlen wir uns verpflichtet unser Project 1000 mit voller Effektladung zu präsentieren. Wir können euch heute mitteilen dass wir durch die freundliche Unterstützung der BAM (besonderen dank an Herrn Kurt und Hr. Dr. Rodner) einen alternativen Termin nennen können. Die Bombe wird definitiv im Mai 2012 auf dem Gelände der BAM in Horstwalde gezündet. Nähere Angaben folgen.

Viele Grüße
Udo Neumann und Thomas Wagner
Bavaria Fireworks GmbH & Co. KG

fck man echt zuur vor de genen die wel iets hebben geboekt.
je gaat wel ff voor 40inch.
Tis ook niet om de hoek zeg ma.
Ik wilde wel gaan maar gewoon met tentje:wink:
nee nu blijf ik hier in holland en ga me verheugen op de iets wat kleinere 16 inch bij Ano!

Nu ik het hele verhaal heb gelezen kan ik de beslissing van Bavaria helemaal indenken.

Je investeerd weet ik niet hoeveel duizenden euri in de verronderstelling dat de organisator alles piekfijn heeft geregeld en dan kom je er achter dat het niet zo is.

Vrij l*llig om daar zo laat achter te komen.

Wel erg netjes van de BAM om een alternatief aan te bieden voor dit unieke stukje vuurwerk van europese makelij.

Ik ben/was van plan om naar Berlijn af te reizen maar heb de 11e een bruiloft VERDOMME WAAROM NOU!!

Toch maar es overleggen met de vrouw, ben bang dat ze me opgeeft voor HELP mn man heeft een hobby.

Toevallig in Loosdrecht???? Ik heb er ook nl 1.

Zo hier vanuit berlijn, eerste showtjes van.gister waren kort maar krachtig! Zeker die van vulcan was de moeite mooie producten!
We gaan.zo weer naar de beurs die gister erg rustig was! En daarna weer de showtjes
Groetjes

Toevallig in Loosdrecht???? Ik heb er ook nl 1.

haha nee was in vlissingen, maar jij verzorgd het vuurwerk bij de bruiloft vanavond begrijp ik?

enne ik heb een beetje geluk bij een ongeluk, die bruiloft is op het laatste moment afgeblazen, ben blij dat ik nie alsnog een weekendje had geboekt voor die 1000mm...

achja hoop vanavond ook wat PSE vuurwerk te zien op i love techno 2011 :cool:

Wat een ruk shows, die duitsers weten wel wat ophypen is
Hele avond in.de vrieskou staan koukleunen
En dan komt er alleen een consumenten demo van een lokale vuurwerk winkel

Ja. Maar dat is gewoon fucking gaar. je betaald entree geld en vervolgens kom je op een beurs met maar een paar leuke stands en de bedrijven die je echt wilt zien zijn er gewoon niet. Vondt alleen de stand van ptx erg intressant. En dan sta je vervolgens naar consumenten potjes te kijken. Paar profshowtjes waarvan alleen die van Vulcan de trip waard was lol. Organisatie was gewoon slecht en ook de bedrijven pakte hun spullen al in toen de eerste show begon

Geen aanrader dit dus .

Back
Bovenaan