Pyro-rola's foto's

Pyro-rola

VWC lid
Hier plaats ik al mijn vuurwerkfoto's die ik heb gemaakt met mijn Canon EOS 400D of met mijn vader's Canon EOS 300D.

Hieronder staan mijn foto's.

Groeten,
Pyro-rola

Vught 09-05-08 - Beko vuurwerk.

img_2788.jpg

img_2786.jpg

img_2776.jpg

img_2751.jpg

img_2747.jpg

Klik HIER voor meer foto's.

Groeten,
Pyro-rola

(FR) Bussieres les Belmont 13-07-08 - Linnot.

img_0229.jpg

img_0212.jpg

img_0187.jpg

img_0190.jpg

img_0193.jpg

Klik HIER voor meer foto's.

Dat waren de foto's voor deze keer, de volgende shows worden alle drie de shows van Scheveningen.

Groeten,
Pyro-rola

Geweldig werk Roeland, prachtige foto,s heb je gescoord.
En fantastisch dat je de foto,s met ons wilt delen.
Ik heb ze allemaal bekeken en ze zijn stuk voor stuk goed te noemen.
Hier 1 van mijn favorieten:

img_1058.jpg

Allemaal erg mooie foto's, sommigen lijken echt net tekeningen!
Ik ben niet zo van het grote vuurwerk, (ofja de foto's ervan) dus dit is één van mijn favorieten.
img_0229.jpg

Prachtige foto's Roeland, onze foto's lijken behoorlijk op elkaar, althans jij heb er wat meer op en wat betere kwaliteit natuurlijk. Ook als ik al verwachtte en tegen je zei de kleuren verschillen wel wat, dat is wel grappig om te zien.

Was leuk je eens te meeten (3 dagen :p).

Prachtige foto's Roeland, onze foto's lijken behoorlijk op elkaar, althans jij heb er wat meer op en wat betere kwaliteit natuurlijk. Ook als ik al verwachtte en tegen je zei de kleuren verschillen wel wat, dat is wel grappig om te zien.

Was leuk je eens te meeten (3 dagen :p).

Bedankt voor je reactie Stefan, het was inderdaad erg gezellig.
Jou foto's zijn ook helemaal niet van slechte kwaliteit hoor, uiteindelijk zijn de originele bestanden nog het mooist aangezien deze foto's van 3 MB naar 40 t/m 100 KB zijn verkleint.

Je ziet inderdaad wel kleur verschillen maar zoiets kan ook altijd aan de instellingen liggen, jou foto's zien er namelijk ook heel gaaf uit.

Prachtige foto's Pyro rola;)

Balen dat ik mijn ouders nooit zo ver krijg om vuurwerkshows op lange afstanden van mijn woonplaats te bekijken. Gelukkig ben ik volgend jaar 18 en kan ik deze shows dus wel bekijken.

Bedankt Roeland (mag ik je zo noemen?) voor deze foto's, want na deze foto's gezien te hebben wil ik hier dus volgend jaar wel bij zijn:) (als het dan nog is)

dit is mijn favoriete foto:
https://fotoalbum.vuurwerkcrew.nl/files/2/9/0/9/img_0918.jpg

Knokke-Heist 2008 - Soldi

De opbouw:

img_1242.jpg

Nieuw schietsysteem:p

img_1224.jpg

Hervulbare kaarsen, nog nooit gezien.

img_1155.jpg

De grotere calibers:)

img_1156.jpg

En daar zitten de cillinders in:D

De show:

img_1376.jpg

img_1373.jpg

img_1369.jpg

img_1333.jpg

img_1377.jpg

Voor meer foto's klik HIER.

Groeten,
Pyro-rola

Zo slecht zijn ze toch niet Roeland.

Je ben deze gave foto vergeten! :p

Was genieten he?

Damn.. Was echt genieten ja, die finale was echt super! Overigens de rest van de show ook.
Volgendjaar ben ik hier ook zekers te weten weer bij! Wat een super show was dit.

De foto's zelf vond ik inderdaad niet echt goed gelukt, uiteindelijk heb ik er wel een paar geinige tussenuit kunnen pikken.

Bedankt voor je reactie.

Back
Bovenaan