Pyro outlet-store, Joure

Ik heb ook een bestelling gedaan je word er goed geholpen en met leuke kortingen
Is het natuurlijk altijd leuk winkelen:yes:

Na de geweldige demo op vrijdag zijn wij hier zaterdag ook nog even langs geweest voor de open dag. het was een mooie leervolle rondleiding door de bunkers :D

Vanmiddag mijn bestelling gedaan. Het is een leuke winkel met personeel dat verstand heeft van vuurwerk en je goed en professioneel helpt en adviseert, helemaal top! Een echte aanrader om eens te bezoeken!

Gr Mr Kamuro

Deze winkel kan ik elke liefhebber (en ook reguliere consument) aanraden!
Mooie kortingen, een leuk assortiment met diverse goede producten uit alle lijnen van Schuurmans, en top service.
En als je een karton van een bepaald product wil dan is er altijd wel een mooie prijs te regelen!

Hallo vrienden van het kruit,

Animo check...

Indien je zin hebt om ergens eind november op een "liefhebbersavond" van de PYRO OUTLET-STORE te komen, een kijkje achter de schermen en een bunkertour te krijgen bij de vuurwerkwinkel met de grootste opslag van het land!!! En ook nog wil profiteren van liefhebberskortingen vanaf 35% stuur mij dan een PM. Oja, aan de inwendige mens zal ook worden gedacht...

Een zeer mooi aanbod wat ik graag aan zou nemen mocht ik niet helemaal in de randstad wonen, voor de anderen die wel in de buurt wonen zou ik adviseren om dit zeker aan te nemen, het is altijd leuk om ook eens aan de andere kant van de balie etc te kijken en dan ook nog met versnaperingen toe. Grijp die kans zou ik zeggen !!

Ik heb nu al voldoende aanmeldingen voor de PYRO OUTLET-STORE JOURE liefhebbersavond!!!

VRIJDAGAVOND 29 NOVEMBER VANAF 19.00UUR...

Adres:Firmawei 6a Joure

Aanmelden kan via PM.

Mooi om te horen dat het goed loopt met de aanmeldingen.
Ik moet zelf nog even kijken of ik kan ivm mijn werk.

Op de liefhebbersavond is er ook een verloting en wordt er o.a.
een antieke/unieke Horsebrand dummy shell verloot!

Meld je aan voor de liefhebbersavond via een PM...

Pyro outlet-store, top dat je deze avond voor de liefhebbers organiseert. Weet niet of ik hierbij ook aanwezig zult zijn. Maar in ieder geval, bedankt.

Een gezellig en leuke avond met ook nog eens een loting erbij, ik zeg top.
Ik moet ook nog zien of ik er bij kan zijn, heb die avond namelijk een late dienst.
Ga er echter wel alles aan doen.

Zaterdag 14 December rond 21.30 verzorgen wij een kort maar krachtige vuurwerkshow ivm het 40 jarig jubileum vd motorclub "Flying Boetoe" te Joure op dezelfde locatie vanwaar we vorig jaar onze demo verzorgden "zie de vele berichten en filmpjes van deze demo op dit forum"
De komende show zal bestaan uit: consumenten vuurwerk, prof candles, prof cakes en 3" shells...

PS: Als je nog naar de liefhebbersavond van 29 Nov wilt komen, kan je ons een PM sturen.

Back
Bovenaan