Pyro Mystery

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 03904
Artikelnaam: Pyro Mystery
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 1388 gram
Aantal schoten: 144 schoten
Effectomschrijving: Met deze mysterieuze bak schiet je constant de lucht vol met ongekend grote effecten. Voeg hierbij snoeiharde tussensalvo's en deze finale aan toe en je hebt een beest van een bak!
Afmeting:
Max. tube diameter: 25 mm
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs: € 150,00
Voorverkoop: € 75,00
O.a. te koop bij: Vuurwerkplanet

Wij danken Lesli Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Voor dat geld heb je een zeer interessante bak die veel kleuren en redelijk grote boeketten laat zien. Sterren zijn echte sterren en de salvo's op het eind zijn echt schitterend. Vind het wel verbazingwekkend dat Lesli zulke bakken op de markt brengt die zo scherp geprijsd zijn :thumbup:

25 en 30mm lijkt me, afgaande op de afbeelding en en de film. Mooi bakje met een prima prijs.

Leuke box hoor dit! Was me nog niet zo opgevallen, maar valt niets tegen voor de prijs.

Lekker veel blauw ook in deze box, dat is een grote plus. Vind de combi blauw + rode blink halverwege erg gaaf. Meen dat Funke/Argento ook zo'n cake in het assortiment heeft zitten. Leuk leuk leuk.

Eentje om te onthouden in ieder geval. Dat CodeZ blijft een gave lijn!

Ik zie hem nogsteeds staan voor €75 en dat is zeker nu en erg goede prijs.
Hoewel lesli alleen aangeeft dat het 25mm laat de afbeelding en video wel heel erg blijken dat er 30mm doorheen zit, of in ieder geval een groter kaliber.

Laatst bewerkt:
Denk eigenlijk dat het 20mm en 25mm is, zou gezien het kruitgewicht ook realistisch zijn. Video ziet er goed uit in ieder geval, lekker tempo!

Video gevonden. Lijkt mij een beste leuke bak voor volgend jaar en hij vond hem zelf ook heel goed voor €75

Back
Bovenaan