Pyro Forum 2011

moontan

VWC lid
Beurs voor Pyrotechnici op 1 en 2 april 2011 (Haltern)
Circa 500 deelnemers uit 14 landen

webpagina: http://www.das-pyroforum.de/

pyroforum2011.jpg

Laatst bewerkt:
Jammer dat dit soort beurzen alleen voor mensen is met de juiste papierwinkel.... Zou hier graag naar toe willen gaan, maar ja als particulier ben je niet welkom...

Volgens mij was de eerste dag voor de mensen met de juiste papieren en de tweede dag mag iedereen komen kijken .

Vorig jaar waren wij hier ook bij aanwezig :D

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Fred, Het is 1 + 2 April, en niet 2 + 3 April.
Op de poster die je hebt gepost staan dus de goede data.

Datum is aangepast hoor :D

Vorig jaar was ik hier ook de tweede dag bij en ik moet zeggen dat ik me prima heb vermaakt. Al duurde e.e.a. soms wel errug lang...gelukkig mocht dat de pret niet drukken. Ik ben benieuwd wie er dit jaar aanwezig zullen zijn..vorig jaar was de line-up best te doen: o.a. Bothmer, Zink, ABA, Panda, etc...heerlijk hoor :D

@Rapalje: och ik denk ik weer...moet alleen nog wel ff kijken of ik kan..

Attentie, attentie
Een dringend verzoek van de Duitse organisator.
Ze worden onnnodig overstelpt met emails vanuit Nederland.
Pyroforum is alleen toegankelijk voor pyrotechnische bedrijven en certificaathouders,alleen de demoavond op de 2e dag is voor iedereen toegankelijk.
Verzoek van de organisatie is daarom dan ook om niet te emailen met vragen om kaarten. Dank.

Op verzoek van dhr Stabe had ik Fred hierover gebeld.
Het is gewoon niet mogelijk en wil men ook niet dat liefhebbers hierbij zijn.
Dit omdat er ook over de gehele dag voordrachten en productpresentaties worden gehouden.
Daar het al zeer druk is met mensen uit het vak is het gewoon niet mogelijk om liefhebbers toe te laten.
De organistie exuseerd zich hiervoor en zal eens in overweging nemen om er een openbare dag volgend jaar bij te doen.

Ik zal jullie op de hoogte houden van wat er op de demoavond geschoten gaat worden en door wie zodra ik hierover meer weet.

Leuk leuk leuk , daar moeten we dit jaar weer bij zijn :D
Bassie rij jij of rij ik ??:wink:

nou het maakt mij niet uit wie van jullie rijd maar 1 plaats is weer voor mij hahahhahahaha dus bij deze reserveer ik die vast en ik neem aan dat de laatste plaats weer voor lodyx is dus dat komt wel weer goed hahahahahah

grtzz

nou het maakt mij niet uit wie van jullie rijd maar 1 plaats is weer voor mij hahahhahahaha dus bij deze reserveer ik die vast en ik neem aan dat de laatste plaats weer voor lodyx is dus dat komt wel weer goed hahahahahah

grtzz

En ik dan???..... ohnee wij rijden al zélf :p

grtzz

Heb jij dan niet weer toevallig een viswedstrijd ofzo ? :wink:

zo dan: voor diegenen die er nog naartoe gaan...ik heb helaas iets anders:

St. Barbara-Kaserne in Dülmen
Letterhausstraße 20
48249 Dülmen

hier wordt er vanavond geschoten.

de volgende firma's zullen erbij zijn:

Jorge, Lesli, Bothmer Pyrotechnik, Lonestar, PyroProdukt, Panda, BK Feuerwerk, Blackboxx, Pyro-Art, Lunatech/ Pyropak, Zink.

en niet te vergeten...het begint rond 20.00 uur :D

en een klein voorproefje van gisteren, heb een filmpje gevonden op feuerwerk.net:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Zo, dit was weer een prachtige editie van het Pyroforum!

hier alvast de link naar de Jorgé Demo:

+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
Afgelopen avond weer leuke spullen voorbij zien komen, vooral de cakes van Lonestar vond ik erg goed!
Ik vroeg me alleen af wat Lesli in godsnaam op de Duitse markt te zoeken heeft?!
Wat is dat spul verdomd slecht zeg...ze stonden daar eigenlijk gewoon voor ***.
De openings act was helemaal top...wie heeft een kaartje van deze persoon????Wat was die goed met z'n vlammetjes!!!

De openings act was helemaal top...wie heeft een kaartje van deze persoon????Wat was die goed met z'n vlammetjes!!!

Ik meende ergens te horen dat deze man van de Bombers was, maar ik weet het niet 100% zeker, maar echt een meester in de vlam zullen we maar zeggen, hoogtepunt van de avond!

Nice Video RedBaron! Can you remember! We met in the tent..

Greetz from germany :_)

Please post this nice Video on Feuerwerk.net

Can you put the first bothmer Show online, please?

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan