Pyro Finale Box 4.0

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: DA230
Artikelnaam: Pyro Finale box 4.0
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 4 x 500 gram
Aantal Schoten: 120
Effectomschrijving: Op spektakel, kleur en effecten is hier zeker niet bespaard. Een assortiment van 4 stuks 500g cakes, met 2 lonten. Nu dus ook in de Diamond Collection!
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: 20-30 meter
Richtprijs: € 199,00

Onder andere te koop bij: www.vuurwerkbestelling.nl

Bijlagen

• prodDA2301 Pyro Finalebox 4.0.png
    prodDA2301 Pyro Finalebox 4.0.png
    320 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat effect op 1.32 is dat een nieuw effect? Het spreekt me erg aan op film. Heb het nog niet eerder gezien denk ik. Ook de salvo op 45sec.

De cakebox zelf vind ik te duur. 120sh/200 euro. Er is beter te krijgen op de markt. Alleen dat effect...

Groet

Volgens mij zitten soortgelijke effecten wel in meer producten. 1 van de nieuwe Royal producten (ik meen de Meteor Strike) heeft ook iets dergelijks en vorig jaar bracht Zena wat producten op de markt met iets soortgelijks (de Special Carousel en de Crazy Kamikaze).

Als ik heel eerlijk ben zie ik liever de Gangster box van Barely Legal... deze is ook €200,- (in de voorverkoop dan anders €230,- ) Maar tussen deze boxen zit een groot verschil :shocked:

Als ik heel eerlijk ben zie ik liever de Gangster box van Barely Legal... deze is ook €200,- (in de voorverkoop dan anders €230,- ) Maar tussen deze boxen zit een groot verschil :shocked:

gangster box is 6x 500 gram. dit is 4x 500 gram. niet echt met elkaar te vergelijken

ok, je kunt tegenwoordig wel goedkoper 500grammers halen.
Maar wees eerlijk, er zijn nog genoeg cakes van achterin de 40 euro. Als een bepaalde importeur 49 euro vraagt voor een 500 grammer wordt daar ook niet altijd over geklaagd.
Ik vind het zelf ook wel ietwat aan de prijs, maar laten we ook weer eens niet overdrijven.
greetzz

ok, je kunt tegenwoordig wel goedkoper 500grammers halen.
Maar wees eerlijk, er zijn nog genoeg cakes van achterin de 40 euro. Als een bepaalde importeur 49 euro vraagt voor een 500 grammer wordt daar ook niet altijd over geklaagd.
Ik vind het zelf ook wel ietwat aan de prijs, maar laten we ook weer eens niet overdrijven.
greetzz

Daar wordt doorgaans dan niet over geklaagd omdat je een vrije keus hebt in wat je dan neemt voor dat geld. Nu moet je perse een viertal cakes nemen voor 200 euro. Misschien vind je er een niet heel mooi, maar ja.. dan moet je die er wel bij nemen voor 50 euro. Bij TP kun je een Cruel Traction krijgen voor 105 euro (inclusief korting) dan heb je ook nog eens 6 cakes. Dus ja, 199 euro voor 4 cakes is way too much. 120 is toch echt het maximum vind ik.

gangster box is 6x 500 gram. dit is 4x 500 gram. niet echt met elkaar te vergelijken

Als je naar de prijs kijkt vind ik het wel .. daar ging het mij eigenlijk ook om, dat ik voor €200,- dus een box kan hebben met 6x 500 gram i.p.v. 4 x 500 gram voor het zelfde geld. :rolleyes:

Als je naar de prijs kijkt vind ik het wel .. daar ging het mij eigenlijk ook om, dat ik voor €200,- dus een box kan hebben met 6x 500 gram i.p.v. 4 x 500 gram voor het zelfde geld. :rolleyes:

Net of het altijd gaat om hoeveel cakes je hebt voor zo weinig mogelijk geld. Ik noem een voorbeeld van gbv-weco daar heb je een box van 15 potten voor 300euro (allemaal 500 grammers) maartja als je dan kijk wat voor rotzooi je hebt! Er bestaat ook nog zoiets als kwaliteit en kwantiteit

Net of het altijd gaat om hoeveel cakes je hebt voor zo weinig mogelijk geld. Ik noem een voorbeeld van gbv-weco daar heb je een box van 15 potten voor 300euro (allemaal 500 grammers) maartja als je dan kijk wat voor rotzooi je hebt! Er bestaat ook nog zoiets als kwaliteit en kwantiteit

ga nou is zelf vergelijken.. als je deze cakebox vergelijkt met de evo 100 of evo 120..
heb je voor 60 euro minder.. gewoon een mooier stuk vuurwerk.

Back
Bovenaan