Putten, 25-07-2011

mikeole

VWC lid
Datum: 25-07-2011
Plaats: Putten
Kermis te Putten.
Aanvang: 22.30 uur
Consumentenvuurwerk.
Wie: KATAN VUURWERK

:bye:

Met alle respect, maar een show van katan kan je nou niet bepaald een show noemen. Sorry dat ik dit bedrijf afkraak, maar dit zijn mijn ervaringen. voor hun is het puur van: we knallen maar wat vuurwerk de lucht in. Sommige vinden dit prachtig. Mijn laatste show van hun was in tiel jl, en dat viel ook echt tegen(het was nog prof ook)Nee,een show van katan zal er voor mij niet meer in zitten.

Met alle respect, maar een show van katan kan je nou niet bepaald een show noemen. Sorry dat ik dit bedrijf afkraak, maar dit zijn mijn ervaringen. voor hun is het puur van: we knallen maar wat vuurwerk de lucht in. Sommige vinden dit prachtig. Mijn laatste show van hun was in tiel jl, en dat viel ook echt tegen(het was nog prof ook)Nee,een show van katan zal er voor mij niet meer in zitten.

Die in Tiel was anders een heerlijke show! Lekkere shells en leuke zink? vuurpijlen!

Die in Tiel was anders een heerlijke show! Lekkere shells en leuke zink? vuurpijlen!

Daar zijn de meningen dan over verdeeld. Lekkere shells en zink pijlen maken het nog geen mooie show. (in de 1e minuut gaan er 23 shells omhoog en 3 zink pijlen). dat vind ik bommetje voor bommetje. Daarna gingen ze salvo's schieten,met bommetje voor bommetje er tussendoor. Veel pauze's van een aantal seconde.

En dan de finale 12x 3 inch salute en ongeveer 25 zink pijlen.
Daar is opzich niks mis mee, maar wel als je dan ziet dat ze daar 1 minuut overdoen om die de lucht in te schieten. Bam, die moeten in 1x de lucht in.

Maargoed ontopic maar weer over putten.

Ik hoop dat iemand hier een leuke show heeft gezien!!!

Met zulke reacties kun je als bedrijf echt wat mee * uche uche *. Stel dat bijv. een budget klein is en de klant zegt, schiet maar wat moois de lucht in, wat moet je dan? 6" Weco specials wegschieten? De klant lacht je uit!
Achja, anderzijds is Katan het snelst groeiende bedrijf in aantal vuurwerkshows, dus iedereen zal wel erg ontevreden zijn (not). Bijkomend puntje is gelukkig dat bedrijven af moeten steken voor de klant, en niet voor jouw als liefhebber. :wink:

Daar zijn de meningen dan over verdeeldMag ook, daar is een forum voor.. Lekkere shells en zink pijlen maken het nog geen mooie show. (in de 1e minuut gaan er 23 shells omhoog en 3 zink pijlen). dat vind ik bommetje voor bommetje Je kunt ook, als je maar bijv 300 bommen hebt in de eerste minuut 100 bommen weg rossen en daarna nog eens, ben je met 3 minuten klaar.. Daarna gingen ze salvo's schieten,met bommetje voor bommetje er tussendoor. Veel pauze's van een aantal seconde.

En dan de finale 12x 3 inch salute en ongeveer 25 zink pijlen.
Daar is opzich niks mis mee, maar wel als je dan ziet dat ze daar 1 minuut overdoen om die de lucht in te schieten. Bam, die moeten in 1x de lucht in. Weer een halve minuut minder.

Maargoed ontopic maar weer over putten.

Ik hoop dat iemand hier een leuke show heeft gezien!!!

Ik zou graag een keer een show van jou willen zien dan, als voorbeeld krijg je een budget en daar moet je het mee doen. Succes, met jou 'schietmethode' raak je alle klanten in één jaar kwijt, mensen betalen dat geld niet voor 3 minuten vuurwerk.

Voortaan even nadenken hoe je e.e.a. omschrijft. :)

Ontopic ².

Met zulke reacties kun je als bedrijf echt wat mee * uche uche *. Stel dat bijv. een budget klein is en de klant zegt, schiet maar wat moois de lucht in, wat moet je dan? 6" Weco specials wegschieten? De klant lacht je uit!
Achja, anderzijds is Katan het snelst groeiende bedrijf in aantal vuurwerkshows, dus iedereen zal wel erg ontevreden zijn (not). Bijkomend puntje is gelukkig dat bedrijven af moeten steken voor de klant, en niet voor jouw als liefhebber. :wink:

Dat begrijp ik ook wel Mike, maar jullie krijgen een als bedrijf een budget voor jullie neus geschoven, en dan is aan jullie om er iets moois van te maken.Ik snap wel dat de gemiddelde mens het allemaal prachtig vindt, maar begrijp ook dat er freak op af komen en dat ook die hun mening zullen geven. Dat had ik dus bij deze gedaan.

En mike je wilt een keer een show van mij zien??? Ik ben een liefhebber maar GEEN pyrotechnicus. Ik kan dat dus niet. Ik Ben chef kok, en als je bij mij komt eten , en het is niet lekker, dan meldt je dat. Oke, klant niet tevreden en die komt niet meer terug.Hij zal het misschien nog 1 keer proberen, maar eet je dan nog niet lekker, dan kom je echt niet meer terug!!! snappie.

Als ik jou nou eens vraag om in mijn restaurant nou eens iets lekkers te maken voor mijn gasten, dan dan ben je alle gasten ook binnen een jaar kwijt!!!!
(precies hetzelfde als dat je mij in mn 1tje een show laat schieten. Ik heb daar nog geen kaas van gegeten, dus dat kan ik ook niet, maar ik kan wel mijn mening geven.

Achja, anderzijds is Katan het snelst groeiende bedrijf in aantal vuurwerkshows, dus iedereen zal wel erg ontevreden zijn (not).

Hitlers politieke beweging was in eind jaren 30 ook het snelst groeiend... Dat wil nog niet zeggen, dat wat ie verkocht ook goed was... dat noemen ze marketing... heeft geen reet met kwaliteit te maken.

Wat zeuren jullie toch katan schiet mooi vuurwerk. En heeft iemand deze show nog gefilmt? Ik ben daar erg benieuwd naar!

Wat zeuren jullie toch katan schiet mooi vuurwerk. En heeft iemand deze show nog gefilmt? Ik ben daar erg benieuwd naar!

Hier ben ik het helemaal mee eens.
Wil er nog wel aan toevoegen dat als Katan in sommige gevallen geen veel voor weinig zou hanteren er in sommige gemeenten geen show meer zal zijn.
Zij bieden hem al aan vanaf € 1250,- ex
Wel consument maar je kunt niet alles hebben.

Katan is gewoon de Aldi of Lidl in vuurwerkland en daar is niets mis mee, want prijsvechters heb je overal.
Maar Steef-Kaboom, om nou te beweren dat Aldi en Lidl top-producten verkopen....
Ik heb van zeker 20 Katan-shows nog maar 1 gezien waarvan mijn mondhoeken hemelwaarts gingen krullen...

Back
Bovenaan