Purple Haze

Vind dit tempo ook veel beter, lekker genieten zo. Deze staat op mijn wensenlijstje hoor! De kleur paars zie je toch (te) weinig in vuurwerk. :)

Ik heb ´m dit jaar ook, gratis gekregen van Bredavuurwerk! Ik ben benieuwd, goud en roze is een perfecte combinatie. Op film vind ik de crackling een onnodige opvulling, maar wie weet of het in het echt niet zo storend is.

Ik heb hem ook besteld. Deze heeft mij kunnen overtuigen! Ik ben benieuwd. Wel iets om vlak na de jaarwisseling mee te beginnen gezien hij lekker klapt, een mooie combinatie van effecten heeft en de crackling lekker op zal vallen bij de mensen.

Krijg hem ook gratis in Breda :D Ben wel benieuwd hoe die gaat, maar de enige pro-fire cake die ik tot nog toe gehad heb (Brocade King Blue) viel goed in de smaak afgelopen jaar. Dus heb eigenlijk wel vertrouwen in deze :)

Ik had een box genaakt van snake eyes > golden willows > green flashing > purple haze.
De purple haze was prachtig, maar er zat helaas geen finale salvo in mijn exemplaar waardoor het een beetje een anti-climax was

Mooie uitwerking en grote boeketten.
Ik neem hem niet nog een keer, want vind hem eigenlijk te snel afgelopen en te eentonig.

Hele mooie krachtpatser dit zeg. Mooi paars er tussen ook. Flinke boeketten. :) gratis gekregen in Breda ook :D

Dikke cake en zeer GROOT! Ook een mooi doosje zat er om heen. De naam was al gelijk populair onder het publiek en de uitwerkingen waren ook super! Lekker agressieve crackling en mooi paars. Volgende versie zie ik toch wel liever meer paars en dan kan je de crackling misschien weglaten? Dikke burst trouwens en goede spreiding.

Back
Bovenaan