Punisher

Lekker ramboxje dit, de salvo's zijn van grote toevoeging als het maar 20mm tubes zijn. Alleen ben ik benieuwd naar de burst, is deze ook goed? Op sommige films lijkt dat wat mak over te komen. Iemand die toevallig weet ot dit product in een kooi gaat? ( bij een karton uiteraard )

In ieder geval zit de beleving van dit lekkere bakkie vooral in de kneitersnelle salvo's. Alleen dat geluid al.:thumbsup: De burst is inderdaad minder hard, maar door de salvo's krijg je wel een mooie spreiding en behoorlijk gevulde lucht. Tel daar de aangename prijs bij op...

In ieder geval zit de beleving van dit lekkere bakkie vooral in de kneitersnelle salvo's. Alleen dat geluid al.:thumbsup: De burst is inderdaad minder hard, maar door de salvo's krijg je wel een mooie spreiding en behoorlijk gevulde lucht. Tel daar de aangename prijs bij op...

Ja precies, de snelheid is wat sowieso al erg meetelt in de beleving. Met kleinere kalibers is dat tempo voor mij een must en soms vind het publiek ( en ik zelf ) zo'n ramboxje leuker dan een tragere compound met grotere kalibers.

Wat een heerlijke rammer is dit.. jammer dat het een uitloop artikel is

Uitloop? Wij weten als Vuurwerktotaal-Dealer van niks?? Misschien dat jouw Dealer stopt met de verkoop van dit artikel maar deze gaat er volgens onze info niet uit hoor!

Op sommige straatfilmpjes komt deze wel heel erg goed over zeg. Ik zet deze dan ook op mijn wenslijstje voor volgend jaar. Hopelijk dat de prijs dan vergelijkbaar zal zijn. Iig een toppertje.

Back
Bovenaan