Puma

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: DC062
Artikelnaam: Puma
Bruto Gewicht: niet bekend
Netto Kruitgewicht: niet bekend
Aantal Schoten: 54 schoten
Effectomschrijving: 54 shots cake met rode staarteffecten die in de lucht uiteen barsten in paarse sterren met crackling effect, gevolgd door gele sterren met crackling effect en eindigt met blauwe sterren met crackling effect.
Tijdsduur: niet bekend
Stijghoogte: niet bekend
Richtprijs: € 39,95
Verpakkingseenheid: 12
O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

img_8947.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit zal vermoedelijk een 500 grammer zijn waarbij de prijs mij dan als redelijk voorkomt.
De effecten klinken ook goed.
Nu nog wachten op beeldmateriaal

Als de beschrijving klopt dan vind ik het wel een cake die niet goed bij de rest van hun producten passen omdat:

Lage prijs
500 gram
veel schoten voor dat geld
goed effecten (van de omschrijving gezien dan)

Maar nog even afwachten op een filmpjes. :bye:

Heb even het vuurwerkkrantje van voor jaar opgezocht (heb namelijk krantjes vanaf '89)
en ja hij zat in het assortiment DA53 Pyrite

Ik heb deze vorig jaar gehad en er zit een lekker tempo in, het zijn steeds snellere salvo's namelijk. Zie ook dit filmpje van de Diamond site (de kleuren zijn minder eentonig dan op het filmpje.

Die kon je niet hebben hoe vaak meot ik het nog zeggen, maar wat een toppertje 100% zeker dat die in mn collectie komt wat ene prachtcake ff petje af voor schuurmans.

zoals je TWEE posts boven je kon lezen, zaten deze, en de andere waarop je reageerde, vorig jaar in een pakket.

Achjee moet ik weer langs een schuurmans dealer.
Wat jammer nou.:D
Nu even zonder geintjes wat een super cake is dit. De prijs is goed. Lekker veel schoten ,prachtig tempo. Hoop dat ik deze ook op mijn stoep mag hebben staan met o&n. :bye:

mooie pot en en de prijs valt ook mee, en dat voor de proffesional serie want meestal vind ik de cakes te duur voor de uitwerking die je krijgt. maar deze zal zeker op mijn lijstje kunnen staan.

Ik had hem tijdens de jaarwisseling afgestoken. Ik had hem gekocht toen hij in het Safari Trip pakket zat twee jaar geleden maar was er niet aan toe gekomen. Maar we vonden hem allemaal goed. Het tempo zat dik in orde. Hij bouwde een climax op. De effecten waren niet heel groot, maar omdat ze aan het einde een paar keer met een flinke salvo de lucht in gingen was het toch het 'wauw' effect.

Back
Bovenaan