Pronk Vuurwerk Straatvideo-wedstrijd! [Winnaars bekend]

FireDragon

VWC lid
Beste Vuurwerkliefhebber,

Doe mee met de unieke Pronk Vuurwerk Straatvideo-wedstrijd en maak kans op een te gekke Extreme Eventbox t.w.v. 100, 150 of 200,- in 2015!
Wat moet je doen? Film 31 december je Pronk Vuurwerkartikelen of -show en stuur het resultaat via wetransfer naar ons emailadres: [email protected].
Monteren en bewerken mag en laat vooral je camera doordraaien om de reacties van je publiek vast te leggen. Gebruik bij voorkeur Pronk Vuurwerk.
Deelname geeft recht op 10% extra gratis vuurwerk over het te bestellen Pronk Vuurwerk in 2015.
Kijk hier voor onze collectie

Succes!

Met vriendelijke groeten,
Bart Pronk

Pronk Vuurwerk

Laatst bewerkt door een moderator:
snap ik cold ben aleen bang dat je gaat verliezen draaid om num 1 en num 3 ben bang voor als ik jouw was zou ik oproep doen hier om num 2 stemmen haha of je fam en vrienden op facebook testemmen :cool:

ik heb ook de films gezien voor mij is er 1 terecht de winnaar das nr 3 het ging erom hoe de straat erop reageerde en dat hoor en zie je:bye:voor mij was / is plezier erin hebben in belangrijker dan winnen hoor:D

bij deze wil ik de heren van pronk nog bedanken voor de 2e prijs :D maar breng alsjeblieft de oude earth quake en de decibel terug in het arssortiment :rolleyes:

Back
Bovenaan