Programma vuurwerkfestival Scheveningen 2014.

Het is handig niet in de buurt te parkeren van Scheveningen en dan verder te gaan met de tram, bijvoorbeeld parkeren bij Madurodam.

Net voorbij madurodam parkeren in de woonwijken. 20-25 minuten lopen en je bent er. Tram wil je niet inzitten met al dat volk haha.

Tram is prima te doen, je moet alleen niet de eerste en de beste tram terug willen nemen.
Zwartepad parkeren is helemaal geen optie, vorig jaar stond het om half 1 nog vast.

Hebben we nog een meeting ergens :p

Ik ben er wss rond 9 uur ofzo :-) ffies aankijken aan welke kant het ponton gaat liggen, zal wel weer links van de pier zijn als je er voor staat.

Aanwezig maar ik ga slim de drukte ontlopen, als je richting blue lagoon gaat boven op de heuvel is het vry rustig en zie je alles perfect

Zo ver ik weet is het vrij parkeren bij Madurodam langs het water.
Vorig jaar daar geparkeerd en met tremmetje door naar Scheveningen en bij Kurhaus eruit.

Na de laatste "show" naar zwarte pad gelopen en daar het tremmetje weer gepakt naar Madurodam.
Ging prima en was al thuis terwijl er nog mensen op het zwarte pad stonden te wachten :wink:

Met de auto naar Rotterdam Lombardijen, daar gratis neer gezet en met de trein naar Den Haag centraal daar tram 9 naar Scheveningen, was perfect te doen :). Terug precies het zelfde. Vuurwerk was mooi, lekker dichtbij en vooral China was mooi...

Ik heb de luxe om te kijken naar vuurwerk en betaald te krijgen :P werk op Scheveningen strand.
Vond gisteren China echt slecht en saai.
Ben benieuwd hoe Nederland het er vanavond vanaf gaat brengen.

Gisteravond zeer positief verrast door het mooie vuurwerk! Show "polen"terechte winnaar :)

Hierbij Nederland! Tussendoor een korte pauze waardoor ik twee delen heb.

‪#‎BREAKING‬ Winter @Vuurwerkfestival ‪#‎Scheveningen‬. De Stichting Internationaal Vuurwerk Scheveningen organiseert ook drie wintervuurwerken op de zondagen 7, 14 en 21 december (eind van de middag)

Toch wel mooi mee genomen, 3 extra shows in December. Mooi voorproefje!

Dat die Chinezen in December nog naar Scheveningen willen gaan voor het opzetten van een vuurwerkshow. Ben benieuwd wie er dit maal gaat winnen.

Back
Bovenaan