Programma 2010

poziloc

VWC lid
MASCLETAS

Plaza Ayuntamiento 14 horas

01 marzo PIROTECNIA PEÑARROJA
02 marzo PIROTECNIA MARIA ANGUSTIAS (Granada)
03 marzo PIROTECNIA HERMANOS FERRÁNDEZ (Alicante)
04 marzo PIROTECNIA CABALLER FX
05 marzo PIROTECNIA PIROFANTASIA
06 marzo PIROTECNIA BENLLOCH-MARTINEZ
07 marzo PIROTECNIA GORI
08 marzo PIROTECNIA MARTÍ
09 marzo PIROTECNIA ZARZOSO
10 marzo PIROTECNIA HNOS. BORREDA
11 marzo PIROTECNIA TOMÁS
12 marzo PIROTECNIA HNOS.CABALLER
13 marzo PIROTECNIA CRESPO
14 marzo PIROTECNIA EL PORTUGUES
15 marzo PIROTECNIA FOCS D'ARTIFICI EUROPLÁ
16 marzo PIROTECNIA TURIS
17 marzo PIROTECNIA VALENCIANA
18 marzo PIROTECNIA RICARDO CABALLER
19 marzo PIROTECNIA CABALLER

CASTILLOS

15 Marzo 1:00 h. PIROTECNIA TURIS - Paseo de la Alameda
16 Marzo 1:00 h. PIROTECNIA VALENCIANA - Paseo de la Alameda
17 Marzo 1:00 h. PIROTECNIA RICARDO CABALLER - Paseo de la Alameda
18 Marzo 1:30 h. NIT DE FOC - PIROTECNIA CABALLER - Paseo Alameda

Weer een mooi maar voorspelbaar programma.
Nu hopen dat Turis wel fluitbommen schiet en dat Ricasa alvast een soort proef Nit de foc gaat schieten :devil:

Hier zat ik al een tijdeje op te wachten!
Thnx voor het posten.

Fijn programma, lijkt inderdaad op de planning die ik had bedacht :)

Heerlijk schema, vooral van Vicente verwacht ik dit jaar heel veel met de Nit del Foc. Twee jaar geleden was hij niet sterk, vorig jaar heeft Ricardo laten zien hoe het moet en de kwaliteit is er bij Vicente absoluut om daar aan te tippen of zelfs te overtreffen! :D Zal hij naar Martarello hebben gekeken in oktober? Als iemand daar een voorbeeld aan neemt qua single shots, dan is Vicente het wel, ik hoop het dan ook van harte. :wink:

Ik hoop ook dat ze wat andere thema's gaan schieten, het begint op sommige vlakken standaard te worden, ben benieuwd of we dit jaar andere dingen gaan zien. :D

De mascletà's kijk ik ook naar uit, mooie namen die ons hun kunsten gaan vertonen. Ik kijk het meeste uit naar die van Vicente, maar Ricardo en Europlá zullen ook vast weer een enorme indruk achterlaten bij ons zoals we gewend zijn. :cool:

wat een programma weer! We hebben er zin in.. en maandags Europla.. kan niet beter :D Fallas Here we come!

K word al gek als ik nu denk aan de Castillo's van Caballer! de mascleta van Valenciana ga ik vanaf een gebouw kijken. Vorig jaar ook een mascleta van boven gezien, is echt aan te raden een keertje te doen. Scheelt ook een hoop wachten, je moet wel reserveren, maar dan kan je mooi half 2 aankomen zette, ff wat eten en dan genieten van t spektakel :P

Die vraag is me ook al via Pm gesteld, dus zal t hier ook ff neergooien.
Precies weet ik het ook niet, want een contact van me vader (die in Valencia woont) had het geregeld. Maar als je er bent, ga dan naar dit gebouw ( http://maps.google.nl/maps?hl=nl&ie...0485,-0.375783&spn=0.001456,0.002406&t=h&z=19 ). Het stond aangegeven met a4'tjes, kost 15 of €25. Als je er op maandag of dinsdag heen gaat, is er vast nog wel plek voor later in de week..
Het is een hoog gebouw, met allemaal lege kamertjes waar de ramen van open kunnen. Terwijl je staat te wachten kan je lekkere kipvleugeltjes en andere dingen eten/drinken.
Is aan te raden om een keer te doen, de salutes knallen maar net een stukje boven je!

Edit: schiet me net ineens te binnen, volgens mij moet je bij nummer 10 zijn, aan de Calle de las Barcas.
pin me er niet op vast ;-)

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan