Profi Final

Ik twijfel aan dit blokje om hem te kopen want bij de plantenhal word die verkocht onder de naam Pyro-Giant voor 150 euro..

Gelukkig hoef ik nu nog geen keus te maken ze doen toch alleen los verkoop dit jaar...

Iemand deze box gehad? en hoe was die dit jaar heb deze nog steeds in me achter hooft om een keer te nemen

Ik heb afgelopen O&N de 2014 versie geschoten. Een paar cakes vielen mij wat tegen, maar er zaten ook zeker een paar mooie tussen. Voor die 120 euro viel het mij zeker niet tegen. Wat tot nu toe wel mijn ervaring is dat bij deze en ook bij de Big Platina Crystal (toevallig ook van Cafferata) het doorlonten totaal niet wil. Na mijn slechte ervaring van vorig jaar met de Big Platina was ik bij deze extra zorgvuldig te werk gegaan. Schilderstape plus tie wrapje plus nog een stuk snellont ertussen bij elke verbinding, maar hij stopte vier keer :frusty:

Deze werd gisteren geschoten in Aalsmeer.
Wát een aanfluiting! :angry: Echt ongelofelijke troep! Totaal ongeïnspireerd. Dit moet je alleen maar afsteken als je je 3 minuten wilt lopen vervelen! Vormloos, kleurloos, zonder kracht, miniboeketjes, zelfs een echte finale ontbreekt. Alsjeblieft, doe jezelf een plezier en koop wat anders!

Gister ook gezien in Aalsmeer. Schandalig dat ze hier geld voor durven te vragen. 200 euro is de "powerprijs". Kan mezelf niet voorstellen dat Cafferata achter dit product staat. Als merk zou ik mezelf niet zo willen uiten en de boel terugroepen. Zo werf je geen klanten en zet je je reputatie op het spel. Excuus voor de wellicht in sommige mensen hun ogen overdreven reactie, maar ik meen het.

Inderdaad, echt een lachtertje. Vanaf 2min op de film is echt goed te zien hoe slecht hij is. Als dit Caferata moet voorstellen, dan voor mij never nooit dat merk.

Inderdaad, echt een lachtertje. Vanaf 2min op de film is echt goed te zien hoe slecht hij is. Als dit Caferata moet voorstellen, dan voor mij never nooit dat merk.

Showtime en Crystal zijn sterke lijnen, maar de rest vind ik weinig aan. Deze gisteren ook gezien, dat ze hier zoveel geld voor durven vragen...en dat met 4 kg kruit...leek alsof ze 3 kg zijn vergeten.

Kan mij alleen maar aansluiten bij bovenstaande. Ik dacht echt WTF wat een uber slechte box. En dan ben ik blij dat ik niet in de actie box wtf getrapt ben. De 20mm cakes deden het vele malen beter...

Back
Bovenaan