Profi Final

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: 2999
Artikelnaam: Profi final
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 4000 gram
Aantal schoten: 244 - compound
Effectomschrijving: 244 schots compound box, 4 kilo kruit met de nieuwste trends en uitwerkingen gecombineerd om de koning van de straat te zijn. Met een finale waar de buurt nog lang over zal napraten.
Adviesprijs: 259.99

34953869.f957779e.640.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
dacht je het forum gelezen achter te kunnen laten, worden er achter je rug om gewoon weer nieuwe producten gepost .
het seizoen is in volle gang ik ben benieuwt :cool:

Ben wel heel erg benieuwd naar de uitwerking hiervan. Wat betreft kruidinhoud is hij even groot als de Big Platina Crystal van Cafferata, maar deze is stukken goedkoper. Adviesprijs 249,99 maar wordt bij Vuurwerklandoutlet al aangeboden voor 147,50.

Voor Cafferata begrippen is dit een mooie prijs voor 8x 500gr.
Bij mijn dealer in de buurt wordt die voor 195euro aangeboden.
Ben dus benieuwd naar de demo of filmjes.

Effectomschrijving: Pakket met 244 schots. De grootste cake van Nederland, 4 Kg kruit. Met de nieuwste trends en uitwerkingen gecombineerd om de koning van de straat te zijn. Met een finale waar de buurt nog lang over zal napraten.
Effecthoogte: 30 m.
Aantal schots: 244
Adviesprijs 249,99

Afbeelding van Cafferata zelf
Bekijk bijlage 20490

Als deze zo presteerd als op de film hierboven is ie geweldig! Zelf voor € 250,- in mijn ogen, gewoon dik 4 minuten dik vuurwerk! :D :p

als ik hem ergens in de buurt voor de prijs van 147,50 kan vinden komt die zeer waarschijnlijk erbij. wat een beest

Heb t idee dat je deze her en der wel goedkoper gaat vinden dan 250 euro. Dit is als ik me niet vergis een actie artikel.

Ik vind de eerste 3 cakes maar matig moet ik eerlijk zeggen. Effect is maar klein en de knal niet echt hard. De vierde en de 5-8 cakes (ook wel de professional tube) zijn prima in orde. Je kunt het geluidsverschil ook horen met de eerste 3-4 cakes. Ik zou deze niet nemen, enige meerwaarde t.o.v. de professional tube is de vierde cake (die snel schiet met goud effecten). Voor 150 euro (bij mij in de buurt) kan ik deze krijgen, maar dan kan je net zo goed een professional tube kopen voor 75 euro en 3-4 cakes los (denk aan sound barrier, megaboost, kroonjuweel o.i.d.) en heb je een betere cakebox:)

De eerste 4 cakes zijn 36 shots cakes en de andere 4 (professional tube) 25 shots cakes dus het aantal gram per shot ligt bij de eerste 4 cakes lager, daarom magere effecten. Nog steeds blijft het een mooie box:)

Deze zojuist besteld bij Vuurwerkland Steenbergen bij hun Zondagdeal voor slechts 112 euro:p:D Kon het niet aan me voorbij laten gaan.

Back
Bovenaan