Professional powerbox 1

fexZy

VWC lid
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Professional powerbox 1
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 2000gram
Aantal Schoten: 144
Effectomschrijving:

De Professional Powerbox 1 met 144 schot en kaliber 25mm 1: 1 is vergelijkbaar met echt professioneel vuurwerk. 1x aansteken en geeft een complete show met tempowisselingen en en veel effecten.

Tijdsduur: 100 seconden
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €125

FB_IMG_1482905374064.jpg

FB_IMG_1482905384965.jpg

Foto's van facebook pagina
FEUERWERK.net

Video:

Heb mij heerlijk zitten te vermaken met het filmpje. Het is zeker een schitterende cakebox met mooi uitgewerkte effecten, veel variatie in effecten, goed tempo, lange duur en een mooie prijs.

Alleen: niet in Nederland te koop. zucht.

Ik vind hem zeer mooi, ook nummer 2 en 3 zijn erg mooi.
Voordeel.....het is verbundfeuerwerk.

In het zuiden des lands te koop met korting. Op YouTube wat Duitse video's bekeken maar dit is wel een krachtpatser zeg. Reacties van omstanders is ook elke keer goed te horen.

Eerst dacht och nog een transbomber kloon, toen halverwege dacht ik huh wordt er nou een immortal gold doorheen geschoten?

Dit is niet als kritiek bedoelt maar als compliment omdat deze zich deze aan deze 2 kan meten.

Mis alleen wel een dikke finale want daar hou ik gewoon van en het tempo is niet te snel dus je kan er lang van genieten.

Ik vind al deze 3 type boxen erg goed waarbij ik een voorkeur heb voor nummer 3. Zoals Rico aangeeft in midden-limburg alle 3 te verkrijgen met een goeie korting.

Wat een gaaf ding. Lang getwijfeld of ik hem zo kopen, niet gedaan. Balen! Zeker op het wensenlijstje voor volgende jaarwisseling!

Ik had het genoegen om nummer 3 te schieten...wat een prachtboxen zijn het. Deze komen er dit jaar zoiezo alle 3.

Back
Bovenaan