Professional firebase

Dit assortiment gisteren gezien, samen met de Crystal boxen veruit het mooiste wat geschoten is. Erg mooi pakket, allemaal grote effecten en harde burst!

Ik overweg om dit pakket te gaan aanschaffen! Hoor van alle kanten positieve berichten over dit pakket! En met een leuke korting is pakket helemaal goed te doen!! :D

Dit assortiment vond ik er echt uit springen tijdens de demo van Cafferata. Persoonlijk zou ik hem niet kopen omdat er volgens mij voor 250 euro ook zelf iets moois samen te stellen is maar misschien zoals Nitraat12 al aangeeft met korting mogelijk prima te doen.

Heb dit pakket ook gezien, van de buren, waren ongelovelijk grote cakes, de effecten waren ook mooi, alleen dat soms normale potjes (bijvoorbeeld, imperial blink, wave willow, aantal potten van de immortal gold) ook die effect halen.
De waaiers zijn daarintegen prachtig.

Heb even een vraag,
Heb dit pakket besteld, maar heb geen ervaring met doorlonten. Dit is de eerste keer voor mij. Kan iemand mij helpen met wat tips? ook vooral met betrekking tot veiligheid waar ik op moet letten?

Alvast bedankt! :)

Deze display box is best 'n uitdaging voor je eerste x, maar zeer de moeite waard en veilig. Het meeste staat bij elkaar. Welicht makkelijker te schieten met deel open doos en grips.

Geen lichaamsdeel erboven houden. De schiet richting bepalen van tubes die onder 'n hoek staan. Lont netjes wegwerken met alu folie tegen vonk overslag.

Dit was werkelijk een prachtig assortiment! Mooie volle boeketten, harde burst! Volgend jaar weer!

Als ik de laatste demofilmpjes, en deze van juni vergelijk met de straatfilmpjes in deze post zie ik behoorlijke verschillen in niet alleen effecten, maar ook effectgrootte. Jammer dat er geen straatfilmpjes van afgelopen jaarwisseling op het net staan. Heeft er inderdaad een verandering plaatsgevonden in het pakket of zijn de verschillen te wijten aan andere factoren? Wat voor versie hadden de ervaringsdeskundigen van afgelopen jaarwisseling? Langzamer met kleinere effecten zoals 2012, of de snellere met grotere van de laatste demofilms?

dit assortiment had ik ook vorig jaar. had ook de 2013 versie. de effecten vond ik erg mooi en goed maar de tempo had van mij toch iets hoger gemogen, maar dat is een kwestie van smaak. voor de rest een super assortiment!! heb ervan genoten!!

Heb nu de Professional Firebase gehad voor het tweede jaar op een rij. Wat een prachtige set! Grote boeketten met veel diversiteit en harde burstknallen. Ik heb de waaiercake uit deze set kort filmt. Het geheugen van mijn telefoon raakte vol tijdens het filmen, dus kun je maar genieten van enkele seconden. Ik vind dat het filmpje wel een indruk geeft wat voor een kwaliteit deze set met zich meebrengt, dus vandaar toch maar geüpload.

https://vid.me/ryCB

Ik heb hem besteld voor 2016/17 voor de prijs van minder dan 25 euro per cake. Mooie prijs lijkt mij, nog 345 dagen wachten ;).

Is hij een beetje door te lonten?

Back
Bovenaan