Professional Event Rockets [Vuurpijl Ass.]

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: RVW116
Artikelnaam: Professional Event rockets
Aantal Pijlen: 19
Netto Kruitgewicht: n.n.b.
Effectomschrijving: Het zwaarste pijlenpakket van Nederland
Verpakkingseenheid: 10/19
Richtprijs:

O.a. te koop bij: Rubro.nl

Film:

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Rubro Vuurwerk BV voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Jammer dat er geen effect beschrijving bij staat. Maar als dit dezelfde kwaliteit is als de event cakes, dan haal je gegarandeerd een topper in huis. Het is nog eventjes afwachten dus.

Waar ik ook erg benieuwd naar ben is de prijs! Hopelijk zijn ze van dezelfde kwaliteit als het Buurt Assoriment en dan ook nog eens met zo'n prijs kwaliteit verhouding. Ik houd deze pijlen in elk geval in mijn achterhoofd.

We hebben tijdens de evaluatie besloten om al onze producten te gaan filmen dit jaar!!
Van kanonslag, babypijl tot grote pijlen en Cakes.
Hoe we dat gaan doen weten we nog niet.(tja heb je het weer, regels) Wel is ons gebleken dat we hierin nog een slag moeten slaan. zeker naar jullie als consument en freaks.
Gr Wim Rubro Vuurwerk Nederland

Dat zijn nog eens mooie berichten.
Denk dat je hier heel veel mensen zult helpen.
Er wordt dan eerder een pijlen pakket van 60 euro gekocht, mits het goed is natuurlijk.

Vind ze zelf zwaar tegenvallen, niet bepaald wat ik van jullie gewend ben...
Maarja, elk merk heeft wel iets waar het minder goed in is.

Ik heb zelf de pijlen niet gehad dus daar kan ik me niet over uitlaten.
Toch wil ik wel iets zeggen over "gedupeerden".
Een dealer wil kwaliteit verkopen, een importeur doet zijn stinkende best om iets moois neer te zetten.
Op het moment dat je vuurwerk koopt, loop je ook het risico dat iets niet goed werkt of dat het misschien niet zo is als je had verwacht. Dat is het risico van het vak.
Geld teruggeven lijkt me een lastig verhaal voor een importeur/verkoper omdat je maar net bewijs moet hebben. Het enige wat je kunt doen is alles wat je de lucht in schiet filmen en als iets echt bagger is teruggaan. En dan moet je maar geluk hebben met wie je verkoper is.
Misschien zit ik er helemaal naast, maar dan hoor ik het graag.

greetzzz

Bij deze dan een aantal event rockets, al met al waren het zeer slechte pijlen, zeker niet het geld waard. Ik raad ze dus ook zeer af.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

moet zeggen dat ik ze op het filmpje niet echt heel slecht over vind komen maar 60 euro vind ik gewoon te duur voor pijlen.

Ze waren toch echt niet zo goed hoor, zal nog een aantal filmpjes er van uploaden, daar zie je het beter :)

Ze lijken wel een lekkere burst te hebben...
Jammer dat ze zo tegenvallen, totaal niet passend in deze Elite Brand lijn vergeleken met de kwaliteit van andere producten.

Wel heel erg bedankt voor het uploaden van de films Vaessen, hier zaten veel mensen al erg lang op te wachten! Toppie.

Graag gedaan uiteraard! Ik heb nog een filmpje van de Event Rockets, hier zit meteen de mooiste pijl bij. De tweede die afgaat was echt een prachtige pijl, jammer dat ze niet allemaal zo waren.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

dit jaar krijg ik ze gratis bij mun bestelling
en er staat: Professional Pijlenpakket (art.nr. 88) t.w.v. € 39,95
dus lijkt er op dat de prijs gedaald is met 20 euro?

gr

Back
Bovenaan