Nou vooruit dan maar, niet het meest leuke topic (wel leuk om door te lezen haha), maar het hoort er helaas wel bij, foutje kan altijd gebeuren...
Kwam in het 'archief' wel een aantal dingen tegen waar nog video's van zijn, maar het leukste verhaal (en vast herkenbaar voor de wat ouderen hier) was ooit toen ik een jaar of 10 was gok ik. Hele buurt weer afgestruind om te kijken wat er zoal was afgestoken en daarbij natuurlijk ook flink wat spul gevonden waar nog een lont aan zat. Alle rotjes in een plastic emmertje en nog ff stoken met de jongens uit de buurt tot, je raadt het al, er een brandend lontje in het emmertje viel. Hard rennen, veel knallen en een emmertje in stukken hahaha...je leert ervan....
Dan de zaken die op film staan.
2012/2013: ontploffende Shock Syndrome (was wel een erg goede cake trouwens!), schoot flink door de straat, gelukkig niemand gewond.
2013/2014: een gratis cake die er meteen bij ging liggen. Alle cakes achter een betonnen blok afgestoken behalve deze...tsja...gevolgen: brandgaatje in een jas, een kapot champagneglas en een pijnlijk momentje omdat ik precies tegen een paaltje op kruishoogte aanliep bij het wegrennen haha (alweer een vuurwerkslachtoffer!)
2022/2023: Een Katla on Fire die boem deed:
Dan de laatste, even speciaal voor dit topic toch maar een x geupload, alweer uit 2010. Een mortierprojectje wat niet helemaal lekker ging, zonder gevolgen dus we konden er (tot op de dag van vandaag) erg hard om lachen.
Bekijk bijlage 1803352
Maar productiefouten kunnen soms ook positief uitvallen, zoals de GBV rol met flash in 2011!
Gelukkig dus nooit grote gevolgen, als je dan die van
@gwgwgw ziet, wat een klap zeg! En dus flink wat schade ook, mooi klote, ook met die timing mbt Corona

.
Kom maar door met de filmpjes, zeker die van
@ZsaZsa haha. Die foto alleen al, bizar!!