Prodigy [Uitloop]

Dit topic gaat over de prodigy van Crown, zelf vind ik dit egt een super goede cake alleen is hij wel snel leeg.

Het is een V-shaped cake met 12 schoten verdeeld over 4 salvo's van 3, elk salvo heeft een ander effect.

vwmuseum0055vwczo2.jpg

Artikelnummer: 764
Artikelnaam: Prodigy
Bruto Gewicht: 2.111 gr.
Netto Kruitgewicht: 180 gr.
Aantal Schoten: 12 Schots
Effectomschrijving: de effecten per salvo van 3shots in een waaiervorm zijn, golden flash tail to crackling bleu peony, golden flash tail to silver flash en bleu crosette, golden flash tail to crackling multi colour peony, golden flash tail to crackling red peony
Tijdsduur: +- 25 sec.
Stijghoogte: +- 25 m.
Adviesprijs: +- 23 euro
Verpakkingseenheid: 9/1
Film:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Kruitsnuiver.
Heb deze pot vandaag op een film gezien. Film gemaakt door een AVP lid tijdens oud en nieuw 2005-2006.
Moet zeggen: een juweel van een pot. Subliem gewoon.
Alleen net wat jij zegt. Hij is zo afgelopen.
Dan is 23 euro weer heel duur.
Maar misschien dat ik hem toch koop dit jaar.
(lijstje wordt alsmaar groter, haha)
:cool: :cool:

tja, kheb het filmpje hier van gezien, het zag er zeker goed uit voor een Legale Pot, maar ik vind 23 euro toch wat aan de dure kant voor een potje met 4 x 3 schoten...

wat ik me nou afvroeg is dat, blokjes zo als de prodigy, zitten die nou in een karton of word dat allemaal los geleverd?
en zo ja hoeveel zitten er in een karton.
en wat kost een karton van deze jongens.

Gurby zei:
wat ik me nou afvroeg is dat, blokjes zo als de prodigy, zitten die nou in een karton of word dat allemaal los geleverd?
en zo ja hoeveel zitten er in een karton.
en wat kost een karton van deze jongens.

heb het al gezien laat maar 9 stuks in karton ik neem aan dan ook gewoon 9x 23 euro?

Voorverkoop vaak sowieso korting, maar als je groot afneemt bij een winkel met de reden dat je een showtje gaat weggeven zullen er vast wel wat zijn die ook inderdaad wat met de prijs willen doen.

Heb dit blokje enkele jaren terug meegemaakt, erg mooi blok, mooie effecten, maar ook ik vind die prijs hierbij wat hoog.

het is inderdaad de moeite waard , ik wil hem graag gaan verwerken in mijn showtje vandaar de vraag over een karton van deze potten.
hopelijk kan ik ze dan goedkoper krijgen als je een karton afneemt.:bye:

Bedankt voor de film Di Resta
Het zal wel met persoonlijke smaak te maken hebben maar ik vind dit nog steeds een van de beste Crown cakes.
:bye:

Voor die prijs ook? Ik vind hem net iets te snel voor dit geld. Hij kost hier 23,95. De effecten zijn goed. Ze worden met harde schoten de lucht in geworpen, knallen hard uit elkaar. De effecten zijn groot. Alleen doordat er twee te gelijk werden geschoten was het een chaos. Ik had toch liever een product te gelijk gezien.

Maar als je groot afneemt bij een winkel met de reden dat je een showtje gaat weggeven zullen er vast wel wat zijn die ook inderdaad wat met de prijs willen doen. Heb dit blokje enkele jaren terug meegemaakt.

------------------------------
Delen Computer

het is een heerlijk pot zoals de naam al zegt Prodigy = wonderkind
ik heb hem vaak gehad altijd een mooie pot gevonden alleen de prijs heeft me vorig jaar laten kiezen voor een andere pot.
maar de effecten zijn wel erg mooi en groot alleen snel voorbij.
wel bijzonder voor een pot onder de 200gram dat hij in w shape is.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan