Pro Xplosion – Shatterstorm 1.3 G[Compound]

ik hoop dat ik het mis heb maar ze zeiden tegen mij dat ik voor 11 feb moes bestellen anders had ik pech wou namelijk al een best grote bestelling doen

ik hoop dat ik het mis heb maar ze zeiden tegen mij dat ik voor 11 feb moes bestellen anders had ik pech wou namelijk al een best grote bestelling doen
Dan moet je die doen. Een winkel bepaalt zelf hoe zij inkopen en hoe zij producten aanbieden. Als jij denkt dat er geen andere aanbieders komen of je bedenkingen erbij hebt, dan moet je het niet doen. Ik vind Perfect Fireworks zelf een zeer betrouwbare aanbieder. Maar ook zij zijn afhankelijk van leveranciers. Als zij de afspraak hebben gemaakt met ProXplosion dat ze op deze manier gegarandeerd kunnen bestellen én geleverd krijgen: bestel dan nu maar snel. Helemaal als je een grote bestelling wilt plaatsen, er gelden nu nog mooie kortingscodes.
En anders jammer, maar helaas. Het jaar is net begonnen en duurt nog heel lang, er komt nog genoeg (nieuw) vuurwerk voorbij. Laten we dit verhaal gewoon bij deze eindigen.

Maar goed, dit topic gaat compleet off-topic. Hoop dat één van de moderators dit opschoont. Alvast dank hiervoor.

ik vind perfectfireworks zeker een goeie winkel heb er zelf vorigjaar gehaald en ik was ook verbaast dat ze dat tegen mij zeiden .

Back
Bovenaan