funkeraymond
VWC lid
alleen perfekt maar werk met een pre order voor 10 feb anders heeft iedereen pechandere winkels laat.maar zien dan ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
alleen perfekt maar werk met een pre order voor 10 feb anders heeft iedereen pechandere winkels laat.maar zien dan ?
hoe kom je aan dit rare verhaal?ik was ook vebaasd toen de denk eigenaar dat tegen mij zei
ja sorry ik weet ben ook nieuw hier moet nog effe wennen@funkeraymond, relax kerel.. Je spamt in je eentje dit hele topic vol.. Er zijn geen prijsvragen héje reageert zelfs op jezelf
![]()
heb contackt gehad met perfeckthoe kom je aan dit rare verhaal?
Leuke poging van ze maar helaas niet waar.heb contackt gehad met perfeckt
Dan moet je die doen. Een winkel bepaalt zelf hoe zij inkopen en hoe zij producten aanbieden. Als jij denkt dat er geen andere aanbieders komen of je bedenkingen erbij hebt, dan moet je het niet doen. Ik vind Perfect Fireworks zelf een zeer betrouwbare aanbieder. Maar ook zij zijn afhankelijk van leveranciers. Als zij de afspraak hebben gemaakt met ProXplosion dat ze op deze manier gegarandeerd kunnen bestellen én geleverd krijgen: bestel dan nu maar snel. Helemaal als je een grote bestelling wilt plaatsen, er gelden nu nog mooie kortingscodes.ik hoop dat ik het mis heb maar ze zeiden tegen mij dat ik voor 11 feb moes bestellen anders had ik pech wou namelijk al een best grote bestelling doen
dit topic mag weg sorry voor de overlastik vind perfectfireworks zeker een goeie winkel heb er zelf vorigjaar gehaald en ik was ook verbaast dat ze dat tegen mij zeiden .
Pyromega zal ze deuren openen in een vernieuwde showroom.pyromega wordt niks gelevert dit jaar problemen met de veiligheid van de opslag