Bij pyromegaWiet iemand of er al meer winkels in Duitsland zijn waar dit verkocht wordt? 1.3 ofniet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bij pyromegaWiet iemand of er al meer winkels in Duitsland zijn waar dit verkocht wordt? 1.3 ofniet
Houd Perfectfireworks.com in de gaten in november! Volgens mij wilden ze nog een pro xplosion drop doen, prijzen weet ik niet.Iemand deze bakken nog goedkoper tegen gekomen in DE dan bij Pyromega?
Volgens mij betalen we hetzelfde voor Riakeo... her en der is is deze lijn ook wel te vinden voor een leuke prijs (-10% tot -20%). Anders is bij sommige filialen het gratis vuurwerk redelijk aantrekkelijk... bijvoorbeeld de cake van Cafferata als gratis artikel die in het rond schiet, net als de Opera House compound.Behalve als er een actie op deze lijn komt maakt het mij niet uit hoe mooi het is. Je gaat niet €220 betalen voor een 1.4g enkele compound, en dan ook nog met het idee dat de 1.3g versie goedkoper te vinden is in duitsland
zelfde fabrieken denk ikSommige SRPYRO en pryme blokken zijn wel te vergelijken denk ik met proxplosion spul.
Althans dat vermoeden sommige beelden ken ze helaas niet in het echt
Welke cake van Cafferata bedoel je?Volgens mij betalen we hetzelfde voor Riakeo... her en der is is deze lijn ook wel te vinden voor een leuke prijs (-10% tot -20%). Anders is bij sommige filialen het gratis vuurwerk redelijk aantrekkelijk... bijvoorbeeld de cake van Cafferata als gratis artikel die in het rond schiet, net als de Opera House compound.
Ik ga 2 van deze blokken einde van de maand bestellen en ben er erg enthousiast over! Ik denk namelijk dat de kwaliteit hoog ligt en de effecten spreken mij erg aan!
Maar verder geef ik je 100% gelijk. Ik maak namelijk een flinke uitzondering, maar dat komt puur door de combinatie van de 2 bovenstaande factoren waar ik wel positief over ben.
Welke cake van Cafferata bedoel je?
Heb hem gezien idd helaas nog geen beeldmateriaalGolden Oracle. Schiet 3x in het rond. Duur dingetje, maar als gratis vuurwerk bij aanschaf van een box van €200+ wellicht waard voor een keertje.