Pro Xplosion – Radiant Detonation [Compound]

PyroHengelo

VWC lid
Artikelnummer: HQC104S
Artikelnaam: Radiant Detonation
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1986,4 gram
Aantal Schoten: 104 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 19, 25 en 30 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: 72 seconden
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: ...

Ik ben nog nooit zo verliefd geweest op een nieuwe lijn deze of de blast furry is mijn favoriet
Ik ken het gevoel. Maar dit zijn de filmpjes van de fabrikant. Ik werd vorig jaar omver geblazen en heb mij echt verbaasd van de kwaliteit van SRPYRO en Pryme/Pyroprodukt. Wat een klappen, wat een spreiding, heldere kleuren en hangtijd. Die bliezen de 1.3 G compounds van Riakeo zelfs weg. Ook echt de moeite waard om naar die merken te kijken. Zijn al diverse aanbieders in de grensstreek die SRPYRO of Pryme/Pyroprodukt verkopen.

Ze worden al bij perfect fireworks verkocht en ligt het aan mij of is dit de producent die ook voor srpyro actief is? Lijkt het voor mijn gevoel erg op.

Producent/fabrikant is Pyroshine. Voert meerdere lijnen. Deze verkoopt niet de lijn van Pryme/Pyroprodukt en SRPYRO. Of het uit dezelfde fabriek(en) komt, geen idee.

Ze worden al bij perfect fireworks verkocht en ligt het aan mij of is dit de producent die ook voor srpyro actief is? Lijkt het voor mijn gevoel erg op.
Perfect fireworks, mag die cakes niet aanbieden omdat er geen bam certificaat op deze lijn is. De bam zal pas plaats vinden zodra de dozen op Europese bodem zullen neer strijken en er zal alleen 1 winkel in gronau zijn die deze dozen van pro xplosion zal gaan verkopen en die winkel zal over 2 weken de website online gooien. Laat je niet gek maken door sites die dozen aanbieden en niet kunnen leveren en dan vervangende artikelen uitleveren

Perfect fireworks, mag die cakes niet aanbieden omdat er geen bam certificaat op deze lijn is. De bam zal pas plaats vinden zodra de dozen op Europese bodem zullen neer strijken en er zal alleen 1 winkel in gronau zijn die deze dozen van pro xplosion zal gaan verkopen en die winkel zal over 2 weken de website online gooien. Laat je niet gek maken door sites die dozen aanbieden en niet kunnen leveren en dan vervangende artikelen uitleveren
en hoe kom jij aan die wijsheid?

We hebben gewoon contact met de leverancier!!
Beetje een raar bericht om te zeggen dat we het aanbieden om de mensen dan vervangende artikelen te geven !!
Als dit het geval zal wezen zouden we het niet aanbieden

Het zou voor de liefhebber alleen maar goed zijn als ze die cakes zouden verkopen en leveren maar heb bij meerdere shops persoonlijk meegemaakt, oa afgelopen jaar veel cakes niet leverbaar en vervangend product geleverd. Is niet de eerste keer dat zoiets gebeurt. (Riakeo afgelopen jaar). Dan kan je het tegen spreken maar het gebeurt toch echt

Het zou voor de liefhebber alleen maar goed zijn als ze die cakes zouden verkopen en leveren maar heb bij meerdere shops persoonlijk meegemaakt, oa afgelopen jaar veel cakes niet leverbaar en vervangend product geleverd. Is niet de eerste keer dat zoiets gebeurt. (Riakeo afgelopen jaar). Dan kan je het tegen spreken maar het gebeurt toch echt
Maar wat heeft dit te maken dat er één verkoper komt met een alleenrecht dit merk (Pro Xplosion) te verkopen? Wellicht dat diegene de distributie hiervan doet en andere verkopers dit bij deze winkel inkopen. Dit gebeurt immers wel meer (zie El Gato). Perfect Fireworks kan dit toch ook via hun leverancier aanbieden? En natuurlijk heb je wel eens met vervangende producten te maken, maar winkeliers doen dit niet met opzet (ga ik van uit). Perfect Fireworks zijn pyrofanaten en echte liefhebbers die nog meer liefhebbers van vuurwerk kunnen voorzien via hun winkels. Snap eerlijk gezegd niet wat je nu wil zeggen.

Wat ik wil zeggen dat die cakes nog niet geschikt zijn voor de Europese markt. Dat is ook wat ik gehoord heb.als je dan ziet dat ze al worden aangeboden lijkt het me een beetje hmmmm. Tegenwoordig mag je niet meer je mening geven op forums 🤣🤣

Wat ik wil zeggen dat die cakes nog niet geschikt zijn voor de Europese markt. Dat is ook wat ik gehoord heb.als je dan ziet dat ze al worden aangeboden lijkt het me een beetje hmmmm. Tegenwoordig mag je niet meer je mening geven op forums 🤣🤣
Meningen als feiten presenteren zorgt wel voor misverstanden.

Back
Bovenaan