Pro Xplosion - Nova Blaze [Compound]

PyroHengelo

VWC lid
Artikelnummer: HQC122S
Artikelnaam: Nova Blaze
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1991 gram
Aantal Schoten: 122 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 25 en 30 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: 70 seconden
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: ...

Laatst bewerkt:
zooo dit is echt niet meer normaal ik heb alle producten van dit merk bekeken en alles is zo mooi echt kwaliteit. wat hoop ik dat dit ook zo in de straat komt. Prijs van deze boxen zijn rond de 150 bij een winkel in de buurt bij coevorden.

Normaal gesproken is het mijn hobby om zo goedkoop mogelijk aan mijn vuuwerk te komen, maar met zulke merken kan ik mijzelf niet inhouden echt complimenten!!

zooo dit is echt niet meer normaal ik heb alle producten van dit merk bekeken en alles is zo mooi echt kwaliteit. wat hoop ik dat dit ook zo in de straat komt. Prijs van deze boxen zijn rond de 150 bij een winkel in de buurt bij coevorden.

Normaal gesproken is het mijn hobby om zo goedkoop mogelijk aan mijn vuuwerk te komen, maar met zulke merken kan ik mijzelf niet inhouden echt complimenten!!
Vorig jaar ook bij die shop geweest. Leuk assortiment!

Ik heb ook ff meerdere producten bekeken. Ziet er heel goed uit! Ben ook wel benieuwd... hopelijk veel verkooppunten.

Gaat niet gebeuren. Het is 1.3 G. Dat wordt in Nederland niet verkocht.
Lekker een dagje Duitsland plannen aan het einde van het jaar. Sfeer proeven van het einde van het jaar en de gezelligheid in de Duitse winkels.
Zou kunnen. Heb wel genoeg vuurwerk dus weet nog niet of ik het er voor over heb. Kijk tzt wel ff ;-)

Back
Bovenaan