Pro Rockets 1 [Vuurpijl Ass.] [Uitloop]

danielmi

VWC lid
Artikelnaam: Pro Rockets 1

Artikelnummer: 1551
Netto Kruitgewicht: 40 gram
Aantal Per Pak: 3
Effectomschrijving: nb
Tijdsduur: nb
Stijghoogte: nb
Richtprijs: € 10,00

00000011.jpg

Bron: Isandra forum

Jammer dat pijlen bijna nooit getoond worden op een demo. Ik ben erg benieuwd naar deze pijlen, doet me een beetje denken aan de Triple-X pijlen die Broekhoff ooit verkocht heeft. Dat waren in ieder geval drie top pijlen voor 10 euro. Ik hoop dat deze net zo vet zijn!

Toen ik deze zag liggen gistere in de ochtend toen ik nog wat aansteeklonten ging halen, dacht ik echt: Deze moet ik toch maar even in de collectie gooien..:) Ze zagen er prima uit, echt dikke pijlen. Ik had er ook goede verwachtingen van na alle reactie's over de light year pijlen.

Ik heb deze dus afgestoken in mijn pijlen moment ( met stuk of 50 pijlen ) en dit moest dus de topper zijn van alle pijlen. Moet zeggen dat de effecten leuk waren, zijn goede pijlen en zeker voor Nederlandse. De burst was gewoon oke en de effect grootte was leuk. Had er alleen wel meer van verwacht! Was een leuke ervaring maar deze pijlen komen niet meer in de collectie. Denk dat je stukken meer kan met 40 gram effect lading.

zijn ook lichtyear pijlen aleen wat omgelabeld .. aleen lichtyer hebben een hardere burst als deze , had deze ook en pro rocket 2 grooter paket , maar vielen wel hulsen van pijlen iut waren sleght afgewerkt verleden jaar ...
en nog filmpje er van is niet van mij...

Laatst bewerkt:
Goede pijlen. Effecten waren in werkelijkheid mooier dan op de camera:

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan