Pro-Line Starter

Jeko

VWC lid
Artikelnummer: 5560
Artikelnaam: Proline Starter
Netto Kruitgewicht: info volgt
Inhoud: 3 Cakes
Effectomschrijving:
Stijghoogte: info volgt
Adviesprijs 2023: € 24,99

Voorverkoop 2023: € 22,99

Verpakkingseenheid: ..
O.a. verkrijgbaar bij: BestelVuurwerk.nl

Bekijk bijlage 55259

Ik vond het super potjes:) heel leuk voor in je collectie!
O.a. te koop bij: OnlineVoorverkoop.nl

Laatst bewerkt door een moderator:
Een van de enige producten die niet duurder zijn geworden dit jaar.:cool:
Zijn 3 leuke potjes, ik dacht dat de kleinste van de 3 potjes alleen wat spinners geeft, en de andere 2 wat peony's. Leuk voor erbij, maar is zeker gen kwalitatief vuurwerk.
Legt het trouwens ook af tegen de een vergelijkbaar pakket, de Heavy 3.
:bye:

Een van de enige producten die niet duurder zijn geworden dit jaar.:cool:
Zijn 3 leuke potjes, ik dacht dat de kleinste van de 3 potjes alleen wat spinners geeft, en de andere 2 wat peony's. Leuk voor erbij, maar is zeker gen kwalitatief vuurwerk.
Legt het trouwens ook af tegen de een vergelijkbaar pakket, de Heavy 3.
:bye:

Heavy 3 heeft meer schoten per pot, dus uiteindelijk zal ik voor die gaan.
Maar verder, ik vind dit prima potjes hoor, geen miezer effecten ofzo, het is allemaal best ruim genomen:)
Die kleine heeft inderdaad spinners, dat is wel jammer want daar hou ik niet zo van.

prijs word 17,50. voor deze nieuwe versie dus. eigenlijk wel logisch aangezien het pakket verbetert is. toch jammer dat proline hier weer voordeel uit moet halen. (dit is trouwens bij meerdere producten) maar het zal ook wel aan de prijs stijgingen liggen.:wink:

Dit stond er in een ander onderwerp:

De Pro-Line Starter zal veranderen, compleet andere effecten, de prijs blijft gelijk.

als je even naar de beginpost kijkt, weet je dat het er niet meer in zit. De effecten zijn al bekend. Alleen het filmpje is er nog niet..:wink:

nog niet he,
nouw, je hebt er nu niet echt veel meer aan als er een filmpje komt omdat da meeste mensen nu al wel hebben besteld. Ik blijf het een vervelende situatie vinden. Overgrens heb ik wel hoge verwachtingen en daarom heb ik hem wel op m'n lijstje staan.

nog niet he,
nouw, je hebt er nu niet echt veel meer aan als er een filmpje komt omdat da meeste mensen nu al wel hebben besteld. Ik blijf het een vervelende situatie vinden. Overgrens heb ik wel hoge verwachtingen en daarom heb ik hem wel op m'n lijstje staan.

HE?!!!?

indd. sorry hij staat er nog niet.

hier heb je hem:

EFFECTEN NEW PROLINE STARTER 2008-2009:

- New Starter 1; Red and Green Stars with Red and Green tail bursting into Yellow and Silver peonies.

- New Starter 2; Pink, Lemon and Water Colour stars up with Crackling.

- New Starter 3; White tails up to Pink and Lemon Peonies with Crackling.

HE?!!!?

indd. sorry hij staat er nog niet.

hier heb je hem:

EFFECTEN NEW PROLINE STARTER 2008-2009:

- New Starter 1; Red and Green Stars with Red and Green tail bursting into Yellow and Silver peonies.

- New Starter 2; Pink, Lemon and Water Colour stars up with Crackling.

- New Starter 3; White tails up to Pink and Lemon Peonies with Crackling.

He bedankt!:),
nu kan ik eindelijk zien wat me te wachten staaat echt top:)

Back
Bovenaan