Pro-Line Mini

ik had deze aantal jaren geleden gewoon gratis bij gehad omdat de gratis vuurwerk cake's er niet waren kreeg ik het red star arsortiment pakket niet slecht en die proline mini met raiders.
en die tolletjes zijn ook wel leuk alleen tja het is meer wat voor overdag ofzo

Had vorig jaar vernomen via het forum van Isandra. Dat deze uit de collectie van Pro-line gaat.

Mocht het waar zijn dat pro-line mini eruit gaat zal dat enorm treuren.

deze potjes is het geld dubbel en dwars waard, leuke fonteintjes met grondbloemen.

hoop dus dat ze echt wel gewoon blijven in assortiment :)

Mocht hij er inderdaad uitgaan, betreur ik dat erg.

Dit stukje vuurwerk is voor mij inmiddels jeugdsentiment geworden ;)

ik had hem jaargang 2008-2009 en bij mij is die er 2009-2010 uit gegaan ik baal der echt van want het was echt een topper voor iemand die niet veel geld heeft

Ik moet zeggen dat ik de mini ook niet of nauwelijks gezien heb tijdens de verkoop. Dus de mini is niet meer waarschijnlijk.

Bij Decemberhoeve Nieuw Vennep was hier niets over bekend. Hij had sowieso naar eigen zeggen nog een immense voorraad van die dingen, dus maakte hij zich geen zorgen dat ie ze de komende jaren niet meer zou kunnen leveren.

Het blijft een leuk potje en ik moet 'm er elk jaar ook echt bij hebben. :D

cameocollectie_2009_04.jpg

Bij Decemberhoeve Nieuw Vennep was hier niets over bekend. Hij had sowieso naar eigen zeggen nog een immense voorraad van die dingen, dus maakte hij zich geen zorgen dat ie ze de komende jaren niet meer zou kunnen leveren.

Het blijft een leuk potje en ik moet 'm er elk jaar ook echt bij hebben. :D

image

Het blijft zeker een heel leuk potje Nick. Ik kon m helaas bij 3 dealers in de omgeving niet meer krijgen...En in voorgaande jaren hadden ze m wel in t assortiment. Maar hoop dat mijn conclusie onjuist is dat ie uit t assortiment is/gaat. Bij een bezoek aan GBV zullen we dit vragen:wink:.

Waar ik werkte verkochten ze hem ook gewoon, voldoende aanwezig tot op zo'n 2 uur voor sluitingstijd de 31ste. Zelf ook 3 meegenomen, ze vallen echt niet tegen.
Ik heb er wel wat over gehoord dat het hij aankomende jaar eruit zal gegaan maar dat was afgelopen jaarwisseling nog niet het geval zover ik weet.

Als het goed is staat de combi van 8 stuks op visco straks op de vwm dvd; hoop dat 'ie gefilmd is. De hele straat vol met dansende grondbloemen, prima! Ik zou het jammer vinden als deze er uit gaat; als er 100 modellen mixed cakes geschrapt worden zou ik dat minder erg vinden, maar goed. :bye:

Cameo neem jij gelijk maar voor een jaar of 6 proline mini's of wil je dit jaar er goed mee afsluiten

Zeker een leuk potje.
Na jaren de mini niet gekocht te hebben, had ik er tijdens de oud en nieuwe 2.
Erg leuke potjes, spotgoedkoop voor die prijs.

Jammer dat ze er uit gaan, volgens de verkoper, die het tegen me zei, dat ze er uit gaan, komt dat door de CE keuring.
Kunnen we niet een handtekening actie houden, zodat GBV ze in het arsortiment houdt.
20 kopen en door lonten en je hebt echt een top doorlont project.

Zeker een leuk potje.
Na jaren de mini niet gekocht te hebben, had ik er tijdens de oud en nieuwe 2.
Erg leuke potjes, spotgoedkoop voor die prijs.

Jammer dat ze er uit gaan, volgens de verkoper, die het tegen me zei, dat ze er uit gaan, komt dat door de CE keuring.
Kunnen we niet een handtekening actie houden, zodat GBV ze in het arsortiment houdt.
20 kopen en door lonten en je hebt echt een top doorlont project.

Dan niet alleen voor de mini maar ook zeker voor de grondbloemknal.

Back
Bovenaan