Prinsenbeek 12 Februari 2013

dennis-pyro

VWC lid
Wanneer: 12-Feb-2013
Plaats: Prinsenbeek
Provincie: Noord-Brabant
Wie: ? (vorig jaar Azuma )
Wat: Consumentenvuurwerk
Tijd: Tussen 20:15 en 20:30 (begint altijd na de lampionnen optocht)
Waarom: Afsluiting Boemeldoncks carnaval 2013

Dreamfireworks kan leuke consumentenshows (ondersteunend met prof.mines) neerzetten.
Kijk bijvoorbeeld naar het kermisvuurwerk in Enschede. Ik weet dan natuurlijk niet of dream het daadwerkelijk schiet ;)

Omdat er geen bedrijven in nederland zijn die hun shows zo schieten als Azuma deed...

Daar geef ik je gelijk in. Maar dream is sinds de overname een stuk vooruit gegaan ( nee hoor ben geen dream fetisjist).
Kijk hier eens;

Ik zelf vind dat vele bedrijven zich ook achter de oren mogen krabben omtrent het schieten van shows. Want die standaard showtjes die bijv. katan neerknalt kan elk losgeslagen randfiguur neerzetten.
Ben trouwens wel benieuwd wat er daadwerkelijk neergezet gaat worden en door wie :wink:

Ga al jaren naar dit showtje en voor azuma heeft dream fireworks ook regelmatig het carnavals vuurwerk gedaan. En zijn toch altijd leuke showtjes. De sponsor van dit vuurwerk is al jaren cafataria kavelaars, en zonder deze sponsor zou prinsenbeek geen carnavals vuurwerk hebben. Dus ben al lang blij dat we in ieder geval een vuurwerk show ter afsluiting hebben. :)

Back
Bovenaan