Primal Instinct

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: 474
Artikelnaam: Primal Instinct
Bruto Gewicht: 12000 gram
Netto kruitgewicht: 1131 gram
Aantal schoten: 111 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: Nieuw in Nederland: Compound Fireworks! In dit 111 shots flowerbed zijn alle cakes al met elkaar doorverbonden en voorzien van één hoofdaansteeklont. De Primal Instinct heeft het allemaal. Zorg voor voldoende afstand, want de finale van de Primal Instinct blaast je helemaal weg!
Max. tube diameter: 25MM
Kartoneenheid: 2/4
Adviesprijs: €139,00
Voorverkoopprijs: €89,00
O.a. te koop bij: Rubro.nl

474_primal_instinct_111_special_forces_rubro_vuurw  erk_copy.jpg

Wij danken Rubro vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Gizmo, allereerst complimenten voor je filmwerk! Krijg meteen een goed beeld van de producten. Heb jij toevallig het prijslijstje ergens online staan?

Een heerlijke doos . Kwam ook echt goed over. Heerlijke burst zat er ook in . Als die zo blijft dan haal ik em zeker dit jaar

Wel een toppertje hoor! Een beetje vergelijkbaar qua schietwijze als de Transbomber, alleen vind ik deze effecten persoonlijk een stuk mooier.

Dit is echt een hele mooie bak.

Voorverkoopprijs...... 89,00 ?!

Dan staat deze gelijk op de lijst en rek ik mijn budget dit jaar maar weer verder op... auw haha.

Dit was inderdaad een van DE toppers gisteren. Prachtige, sierlijke effecten, vooral de 1e cake. Wel een opgevoerde laatste cake met de salutes, die mag wat minder ivm afkeur, maar verder top blok! Ook erg leuk geprijsd.

Hele fijne box dit, mooi tempo en leuke effecten.
Prijs is erg scherp, mooi om te zien.

Back
Bovenaan