Primal Instinct

Vandaag twee van deze beauty's er bij gehaald, en dan naar aanleiding van het laatst geplaatste filmpje in dit topic. Nog geen idee of ik ze tegelijk ga schieten.

helaas na 3x het budget verhogen in de afgelopen maanden is het een keer klaar met de pret, dus moesten er keuzes worden gemaakt, en deze helaas niet besteld.
maar misschien toch wel een beetje spijt van :shy:
staat in ieder geval dik en onderstreept op de wishlist voor volgend jaar! :)

Wat is hij traag in de laatste video! Heb hem twee keer gehad, tempo was een stuk hoger. Heb hem dit jaar weer, ben benieuwd!

Pfff wat is ie traag geworden.. echt een afknapper. Maar dat goud uit de 1e en 3e cake is echt prachtig. Heb 'm dit jaar weer in de collectie, ben benieuwd of ik 'm goed genoeg vind om 'm volgend jaar weer te kopen.

Heb deze vannacht gezien en die ging een stuk sneller! Die salutes waren all in once. Wat een geweld! Vond het echt een topper!

Deze ook gehad voor 69 euro. Leuke bak! Finale gewoon all at once gelukkig. Het tempo van de eerste twee cakes viel me wel wat tegen, maar dat maakt de finale alleen maar leuker eigenlijk

Ik had dus de 2018 versie. Nog steeds echt top, de goud boeketten waren immens! De salute cake is trager geworden, maar nog steeds dezelfde redelijk harde salutes. Volgend jaar zeker weer! Het is een klein bakje, maar hij kan gerust meekomen met de veel grotere kalibers. Ik had er ook 62 euro voor betaald en dat geld is ie zeker waard.

Filmpje komt eraan.

Op films heeft hij mij nooit helemaal kunnen overtuigen, maar door de goede verhalen heb ik er 2 aangeschaft. Maar wat een geweldige box zeg, de effecten zijn echt groot en de salutes zijn dikke prima. Zeker op de lijst voor aankomend jaar.

Was weer een mooie bak alleen het tempo was voor mij te laag. Zeker omdat ik voor deze box een paar andere geschoten had die een veel hoger tempo hadden.

Heerlijke box goede spreiding en harde burst Dat die salutes iets later kwamen vond ik juist wel geinig. Komt er dit jaar zeker weer

Back
Bovenaan