JanFireman VWC lid woensdag om 17:53 #23 Best ding hoor! Als ik hem win stuur ik een invite om met freaks in de buurt af te steken
P Pyro024_001 VWC lid woensdag om 17:56 #24 Poh da is toch een best bakkie om de buurt een mooie laatste jaar wisseling te geven
B BasBreda VWC lid woensdag om 18:02 #30 Pohh, wat een prijs. Deze heeft een tijdlang op de verlanglijst gestaan, maar vanwege budget helaas toch moeten schrappen. Hoe mooi zou het zijn...
Pohh, wat een prijs. Deze heeft een tijdlang op de verlanglijst gestaan, maar vanwege budget helaas toch moeten schrappen. Hoe mooi zou het zijn...
Pyromun VWC lid woensdag om 18:07 #31 Gave prijsvraag weer! Vanaf nu is de Countdown dus niet meer bij te houden
Komkommer VWC lid woensdag om 18:18 #35 Mooie prijs! Die je zomaar kunt winnen door het hier gezellig te maken samen. Lekker genieten van de mooie periode!
Mooie prijs! Die je zomaar kunt winnen door het hier gezellig te maken samen. Lekker genieten van de mooie periode!
SH Fireworks VWC lid woensdag om 18:19 #36 Gave actie ! Heel dikke prijs. En ook gewoon haalbaar voor iedereen zonder gepuzzel. Gewoon blijven reageren en genieten in de countdown. Mooier kan t niet.
Gave actie ! Heel dikke prijs. En ook gewoon haalbaar voor iedereen zonder gepuzzel. Gewoon blijven reageren en genieten in de countdown. Mooier kan t niet.
Clumsy VWC lid woensdag om 18:21 #37 Stel je voor je bent gewoon lekker op de countdown aan t posten en je krijgt ineens bericht; Gefeliciteerd! Mooie prijs!
Stel je voor je bent gewoon lekker op de countdown aan t posten en je krijgt ineens bericht; Gefeliciteerd! Mooie prijs!
Waltr VWC lid woensdag om 18:23 #38 Ow beetje posten lukt me wel Vette prijs mannen! Holy fuck! Thanks crew/Rubro