[PRIJSVRAAG] Win een Galacticos

Best veel moeite om 3300 berichten plus wat er nog bijkomt aan onzin door te lezen om je winnaar te kiezen. Ik zou een RNG scriptje laten draaien op het totaal aantal posts en het winnende postnr is de winnaar.

Ja Rubro gaat echt niet alles lezen dan zullen ze wel gek zijn.

Zal inderdaad wel zoiets worden, gewoon random pick.

Hoop oprecht dat ze de random pick niet doen op alle berichten in dit topic, de onzin dat hier voorbij komt is next level.

Hoe moeten ze het anders doen?

Eerst filteren wie in welk topic gereageerd heeft en dan het aantal topics dat je voorzien hebt van een reactie bij elkaar optellen?

Dus ongeacht hoeveel reacties je in dit topic hebt gedaan tel je 1 keer mee?
En dat dan voor elk topic?

Oprecht wel benieuwd hoe ze dit willen 'filteren'.

Random pick met een programma is het makkelijkste voor ze maar dan zal die inderdaad wel op een next level onzin post vallen...

Eerst filteren wie in welk topic gereageerd heeft en dan het aantal topics dat je voorzien hebt van een reactie bij elkaar optellen?

Random pick met een programma is het makkelijkste voor ze maar dan zal die inderdaad wel op een next level onzin post vallen...
Ik ga er zelf vanuit dat er bepaalde query’s losgelaten kunnen worden op alle topics binnen het countdown gedeelte, waar op basis van nieuwe posts na een bepaalde datum dan gekeken wordt wie er gepost heeft, hoevaak er gepost is door bepaalde personen dn in welke topics. Op basis van die lijst zal er een random persoon gekozen worden. (Is een mogelijkheid) echter denk ik dat ze gewoon met een mannetje of 10 door de topics scrollen rn dan denken heey, die mag wel winnen.

We gaan het zien, maar alleen op basis van dit topic zou een beetje.. unfair zijn.

Als je goed leest in de eerste post staat er het volgende....

Screenshot_20251109_111603_Samsung Internet.jpg

Het gaat dus voorzover ik het begrijp niet om deze 164/5/6... pagina's
Maar om de gehele countdouwn.

Een post in een topic.

Hoe Rubro dat verder uitzoekt of loot maakt dat wat uit?
Heel tof dat ze dit doen.

1 ding is zeker er is straks een winnaar met een hele dikke box in de straat

Ik ga er zelf vanuit dat er bepaalde query’s losgelaten kunnen worden op alle topics binnen het countdown gedeelte, waar op basis van nieuwe posts na een bepaalde datum dan gekeken wordt wie er gepost heeft, hoevaak er gepost is door bepaalde personen dn in welke topics. Op basis van die lijst zal er een random persoon gekozen worden. (Is een mogelijkheid) echter denk ik dat ze gewoon met een mannetje of 10 door de topics scrollen rn dan denken heey, die mag wel winnen.

We gaan het zien, maar alleen op basis van dit topic zou een beetje.. unfair zijn.

Denk dat je nog het beste inderdaad een medewerker random een topic aan kan laten klikken, random page met random post.

Dit topic dan maar uitsluiten?

Als je goed leest in de eerste post staat er het volgende....

Bekijk bijlage 1817192

Het gaat dus voorzover ik het begrijp niet om deze 164/5/6... pagina's
Maar om de gehele countdouwn.

Een post in een topic.

Hoe Rubro dat verder uitzoekt of loot maakt dat wat uit?
Heel tof dat ze dit doen.

1 ding is zeker er is straks een winnaar met een hele dikke box in de straat

Ooh nee begrijp me niet verkeerd, het is absoluut geen verwijt of wat dan ook maar gewoon oprecht interessant hoe ze het gaan doen.

Je kan namelijk het op twee manieren interperteren vind ik:

1. Hoe meer topics je een reactie plaats.
2. Hoe meer reacties je plaats in één of meerdere topics.

En zeker heel tof, 100 %. Er gaat iemand heel blij worden.

Back
Bovenaan