[PRIJSVRAAG] Win een Galacticos

Elke x als ik hier kijk denk ik jezus wat sneu die mensen die lopen te schooieren om een boxje,een leuk verhaal of gewoon normaal praten is er niet meer bij....stelletje kanslozen

Het Esperanto ja....dat is die verzonnen taal die uit vooral Indo-europese talen is samengesteld. Maar het is ook een taal zonder een cultuur, zonder traditie en een taal zonder een traditie gaat dus niemand spreken. Dat is zo'n beetje als het verbieden van iets waar een heel sterke traditie...Dat is net zo kansloos dus en dat gaan wij met zijn allen volgend jaar bewijzen denk ik! Niks laten opdringen en niks laten afpakken.

Meer kans van slagen heeft een specifieke taal, zoals het interlingua dat puur gericht is op de latijnse talen en waar voor Spanjaarden, Italianen en Portugezen vrijwel alle woorden al heel veel zeggen. Dat is meteen te begrijpen. Dat is dan zoiets als een vuurwerkverbod dat zich specifiek richt op zaken die bij misbruik heel gevaarlijk worden, zoals het Cat 4 vuurwerk dat dan ook nooit echt massaal is afgestoken...Kijk: dat aanvaarden de meesten wel.

Ik had gehoord, dat als je meer dan 25 posts in dit topic heb gemaakt, je gediskwalificeerd wordt 👹

Zou ik dan ook wel weer om kunnen lachen. Maar ik vind ook dat je dan eigenlijk een prijsvraag moet maken waar de meest ludieke, grappige etc. post de winnende is. Maar ik las dus Elk lid die in de aangewezen periode minimaal één keer post in een topic, maakt kans. Hoe meer topics je voorziet van reacties, hoe meer kans je maakt.
Dat werkt het wel een beetje in de hand. Ik hoop gewoon dat Rubro de grappigste. slimste etc. post eruit trekt als winnaar. Dat vind ik wel verdiend.

Er is overwogen om hem naast Heitinga als assistent in te zetten alleen was het probleem dan dat niemand meer kon zeggen wie wie was. Twee druppels water weet je wel.

Laten we voorop stellen dat iedereen heel erg graag deze knetterdikke Galacticos wil winnen. Voor iedereen hier op het forum een waanzinnig prijs, ook voor mij. Ik zou hem ook super graag winnen!

Maar soms slaat het inderdaad wel een beetje door hier.
Allemaal zijn we Galacticos!
👌
Ik had nog een eind marathon Spam in gedachten🙈 maar ik houd me in. Was wat overdreven en gedreven😚

Back
Bovenaan