Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Geef
Alle
Linkse
Allochtonen
Clownsneuzen
Tot
Iedereen
Correct
Oernederlands
Spreekt
![]()
Goed idee, na 10 november is deze winactie voorbij, en wordt het tot voor een nieuweLeuk idee, misschien een prijsvraag organiseren?

Geef jij een prijs weg koningGoed idee, na 10 november is deze winactie voorbij, en wordt het tot voor een nieuwe![]()
Vrij bijzonderHebben jullie dat ook. Vragen ze in het restaurant wat het mag zijn. Mijn vrouw: thee, mijn zoontje Jus d'Orange en ik.....een galacticos alstublieft.
NeeDus hebben jullie dat? Herkennen jullie dat?
Nou toevallig vroeg de serveerster in het restaurant wat ik wilde bestellen. Toen zei ik: Doet u mij maar GalacticossehaaspuntjesHebben jullie dat ook. Vragen ze in het restaurant wat het mag zijn. Mijn vrouw: thee, mijn zoontje Jus d'Orange en ik.....een galacticos alstublieft.

Vrij bijzonder
En wat wilde je zoontje?Nou toevallig vroeg de serveerster in het restaurant wat ik wilde bestellen. Toen zei ik: Doet u mij maar Galacticossehaaspuntjes![]()
Nou toevallig vroeg de serveerster in het restaurant wat ik wilde bestellen. Toen zei ik: Doet u mij maar Galacticossehaaspuntjes![]()

JeeeezusEn dat was bij restaurant Jagersrust in Galacticossendrecht.![]()