Black Dragon
VWC lid
Goedemorgen Galapagos!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
MorgenGoedemorgen Galacticos!
Ik moet ook hard nadenken wat er op papier beter was.Phoehhh nog nooit zo'n dikke Nederlandse compound gehad. Wat een blok!
Gaat het?Ben benieuwd hoe deze on weerkundig gaat verlopen...stel je voor 8 bft en veel regen of sneeuw... zitten dommigrn hiet met ikdrnk eel 4 a5 k met vuurwetk en een met een gratis galacticos..
Jaa..gtaat rpimra.Gaat het?
DelenMisschien ook maar een keer het filmpje van mijn prijs bekijken...
Deze zou niet misstaan op de oprit.Phoehhh nog nooit zo'n dikke Nederlandse compound gehad. Wat een blok!
MorgeeeeuhhMorguh !
Dit is een nieuw product.
Heb sowieso weinig in de gaten gehouden welke Duitse omlabelingen er beschikbaar zijn.
Vroegaahh hielden we hier nog wel eens lijsten bij van de Duitse producten welke onder 5 verschillende namen in omloop waren. Zouden we eigenlijk centraal moeten doen voor Nederlandse cakes en compounds die daar ook verkocht worden.
Iets wat in Nederland verkrijgbaar is, is voor mij persoonlijk niet interessant om in Duitsland te halen.

Is deze overigens in Duitsland te krijgen? Of is dit het eerst en het laatste jaar dat deze verkrijgbaar is?
Ckers, zit je ook niet op te wachten billenknijpend bij de grensovergang. Niets voor mij.Dit is een nieuw product.
Heb sowieso weinig in de gaten gehouden welke Duitse omlabelingen er beschikbaar zijn.
Vroegaahh hielden we hier nog wel eens lijsten bij van de Duitse producten welke onder 5 verschillende namen in omloop waren. Zouden we eigenlijk centraal moeten doen voor Nederlandse cakes en compounds die daar ook verkocht worden.
Iets wat in Nederland verkrijgbaar is, is voor mij persoonlijk niet interessant om in Duitsland te halen.
18:00uur hierIk stook hem na 00:00, je kan komen kijken![]()