Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

Blijft wel echt een monsterlijk dikke doos hoor!
Ik kom hem met liefde leeggeschoten bij jou in de container doen.hij staat hier op 2 januari ,leeg geschoten bij de container voor je![]()

als het zo doorgaat qua berichten hebben we net zoveel kans als bij de oudejaars trekkingEn we zijn nog niet eens op de helft van de winactie![]()

Beter dan de theeprijs van de Postcodeloterijals het zo doorgaat qua berichten hebben we net zoveel kans als bij de oudejaars trekking![]()
zelfs die nog nooit gewonnen ook de ben en jerry ijsjes niet eensBeter dan de theeprijs van de Postcodeloterij

Dat is toch wel de beste prijs die ik ooit gewonnen heb bij de PL. Of misschien een Rituals pakket.zelfs die nog nooit gewonnen ook de ben en jerry ijsjes niet eens![]()
of voor mijLeuk voor erbij
Dat zou wel een stunt zijn. In december een vuurwerkprijsMisschien geeft de Postcodeloterij iedereen wel een Galacticos.
Hier ook al. Toch meerdere winnaars?Net bericht gehad of ik toevallig de 29e tijd heb om een grote blauwe/rode doos met witte letters op te halen....
Ik stem voor, dan kan Stuifie zijn invloed als medewerker aanwenden om na uitvoerig beraad binnen Rubro, mij als winnaar aan te wijzen.Regels:
Aan deze prijsvraag zijn de volgende regels verbonden:
We kunnen dus Stuifie ook even Rubro-medewerker maken
- de deelnemer/deelneemster dient lid te zijn van Vuurwerkcrew.nl
- Rubro beslist uiteindelijk wie de winnaar is
- over de uitslag en prijs kan niet gecorrespondeerd worden
- prijs dient te worden verzilverd bij een Rubro dealer naar keuze op 29, 30 of 31 december 2025
- medewerkers van Rubro zijn uitgesloten van deelname
- crewleden van Vuurwerkcrew zijn uitgesloten van deelname
![]()