Vuurwerkk023
VWC lid
Laatste uurtjes
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Haha daarom juist, misschien wil Rubro je reeks ook graag in stand houden.Ik zou er in ieder geval niet raar van opkijken.![]()
Precies, ondertussen heb ik mooi alle countdown draadjes gevuld. Behalve de kerstmeuk, want kerst is.........Ik vond het eigenlijk wel prettig dat de meesten die echt niks zinnigs te zeggen hebben voornamelijk in dit topic aan het posten waren zonder alle andere topics te vervuilen![]()
Nog minder dan 6 uurtjes dan gaan ze weer in winterslaap.Ik vond het eigenlijk wel prettig dat de meesten die echt niks zinnigs te zeggen hebben voornamelijk in dit topic aan het posten waren zonder alle andere topics te vervuilen![]()
Bedankt hè vriend!Btw, wie maakt er even een staatje van dit topic met een top 3 van spammers zodat we @dingodile tot spammeister van dit topic kunnen kronen?
Ik voel alweer een middelvingertje aankomen...
Inderdaad want nu wordt alles weer volgespamd waardoor echt belangrijke zaken wellicht ondergesneeuwd worden zoals de internetconsultatie of wellicht de uitspraak rondom de kooien. Gelukkig hadden de meesten er tot gisteren geen benul van dat het om alle topics ging. Hield de boel wel schoonIk vond het eigenlijk wel prettig dat de meesten die echt niks zinnigs te zeggen hebben voornamelijk in dit topic aan het posten waren zonder alle andere topics te vervuilen![]()
Yep, had ook het idee dat het spammen uitsluitend alleen hier plaats moest vinden. Maar toen ik las dat het ook in de andere topics moest heb ik me even laten gaan net. Maar je maakt er geen vrienden mee. Dus ik stop nu met spammen en we zien het wel.Inderdaad want nu wordt alles weer volgespamd waardoor echt belangrijke zaken wellicht ondergesneeuwd worden zoals de internetconsultatie of wellicht de uitspraak rondom de kooien. Gelukkig hadden de meesten er tot gisteren geen benul van dat het om alle topics ging. Hield de boel wel schoon
Nou ik heb het wel gezien, ben sowieso niet iemand die gaat posten om het posten. Zie daar het nut ook echt niet van in. Als er dan een topic is waar iedereen los gaat houdt het de boel wel lekker overzichtelijk zonder dat het irritant is.Yep, had ook het idee dat het spammen uitsluitend alleen hier plaats moest vinden. Maar toen ik las dat het ook in de andere topics moest heb ik me even laten gaan net. Maar je maakt er geen vrienden mee. Dus ik stop nu met spammen en we zien het wel.

Met dit bedoelde ik zeker niet dat in zoveel mogelijk (verschillende) countdown draadjes posten ook spammen inhield.Goedenmiddag naar aanleiding van de verduidelijking van de mods. In zoveel mogelijk countdown draadjes iets on topic posten. Succes iedereen!