Prijsvraag VOX vuurwerk te meppel 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij deze, enkele vraag met wat onzekerheid beantwoord. Wel blij met de ingeving die ik voor de slagzin kreeg. Fingers crossed

robert hartstikke bedankt voor het mogelijk maken van deze prijs vraag ,, de prijzen zijn ook zeker niet mis

mvg rick

Ook meegedaan met deze super actie slagzin is moeilijk! maar heb er wat leuks van gemaakt.

mvg Wouter

dit klopt.
er is tot vanavond 23.59 de tijd om aan de prijsvraag mee te doen.
we zullen er alles aan doen zaterdag nog de winnaars bekend te maken.al zal dit wel 's avonds worden.
mocht het zondag zijn dan hoop ik dat hier rekening mee gehouden kan worden.

moet even heel wat mails doorlezen en onafhankelijk met 3 mensen slagzinnen kiezen.

terwijl ik over 7 dagen ga trouwen:P

dit klopt.
we zullen er alles aan doen zaterdag nog de winnaars bekend te maken.al zal dit wel 's avonds worden.

moet even heel wat mails doorlezen en onafhankelijk met 3 mensen slagzinnen kiezen.

Heel veel plezier met de voorbereiding van je huwelijk! En alvast voor de grote dag natuurlijk!

dit klopt.

Robert heb jij mijn 2e mailtje nog gehad?

Mede forumleden.
om in spanning afwachtende mensen te verkomen.
wil ik bij deze even melden dat de uitslag zondag bekend word gemaakt.
het is mijn schuld!:sad:
ik heb morgen echt helemaal geen tijd,en kan niet nu al gaan oordelen want we willen gewoon alles in 1x bekijken.

om deze reden word de prijsvraag ook met een dag verlengd.
dus morgen kun je ook nog steeds je antwoorden inzenden.

sorry voor dit vervelende berichtje maar hopelijk jullie begrip

Ik heb zeer erg lopen twijfelen tussen twee bedachte slagzinnen, uiteindelijk met veel twijfel toch eentje gekozen, nu maar hopen dat het goed uitpakt!

Leuk om te horen dat je gaat trouwen en ook leuk rond de feestdagen worrdt dus een nog leukere maand voor je , fijne trouwdag gewenst alvast

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan