[Prijsvraag] Valk Vuurwerk 2019 - WINNAAR BEKEND

Wauw ik moet toch bij jullie zijn dus uiteraard ook meegedaan! Valk en VWC bedankt!!

Denk dat ze bij vraag 4 een box bedoelen die niet meer op de sites staan. Hopelijk rekent de jury het enige alternatief wat nu te vinden is ook goed
Ik heb ook dit vermoeden en heb toch het originele antworod gegeven met een toelichting dat hij volgens mij ivm afkeur neit meer op de site staat

Kan iemand van Valk niet even toelichten of inderdaad bij vraag 4 het antwoord van de afgekeurde box meetelt, want die staat namelijk niet meer op de site. Het enige alternatief lijk me niet een 'storm aan kleuren'.

Ook de prijsvraag van Valk Vuurwerk loopt vandaag alweer tot het eind. Tot vanavond 23:59 kan iedereen nog mee doen.

haha dacht even snel mee te doen, maar vraag verkeerd gelezen en te haastig ingestuurd! foutje bedankt!

maar toch bedankt voor het mogelijk maken

Met nog een aantal inzendingen net op de valreep zijn hier ook erg veel inzendingen binnengekomen. Bijna iedereen had ook nog eens alle vragen goed, wat dus weer een loting tot gevolg heeft, want er kan er maar 1 de winnaar zijn!

De gelukkige winnaar:

1e prijs: Cardinals of Soul t.w.v. € 199,00 - Swift

Gefeliciteerd met je gewonnen prijs en we zien graag de film tegemoet in het producttopic!

Wij bedanken Valk Vuurwerk nog voor het ter beschikking stellen van de prijs!

Rest nog de uiteindelijke antwoorden:

1. Nijverdal, Geesteren en Rijssen
2. vuurwerkperdoos en knalharddegoedkoopste / valk-vuurwerk
3. 1 meter lont, veiligheidsbril en pijlenstandaard
4. Color Storm Evo (afgekeurd tijdens de prijsvraag maar staat nog wel in de folder)
5. Triple xxx
6. Funke
7. Behalve de normale versie ook nog een all at once versie

Back
Bovenaan