Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ben je niet de enige. Ik heb ook de Immortal GoldOoh wat grappig, ik heb dus zonder ook maar verder te denken de Immortal Gold opgeschreven bij vraag 1. De reden: omdat deze gewonnen kan worden door te posten in het countdown topic (en mede daardoor het nu zo druk daar is). Dacht eigenlijk dat ze daarop doelden, maar de Final countdown klinkt natuurlijk ook helemaal niet gek, maar ik moest echt gelijk aan die Immortal gold denken! Ben benieuwd!![]()
Mijn antwoorden :
1: FINAL COUNTDOWN
2: APELDOORN
3: TRANSBOMBER
4: PANTHER BOX
5: EVENT BEST OF POPWER BOX NO.1 EN NO.2
6: 5x15= 75 SCHOTEN
Hou de nabespreking gezellig jongens !
Ooh wat grappig, ik heb dus zonder ook maar verder te denken de Immortal Gold opgeschreven bij vraag 1. De reden: omdat deze gewonnen kan worden door te posten in het countdown topic (en mede daardoor het nu zo druk daar is). Dacht eigenlijk dat ze daarop doelden, maar de Final countdown klinkt natuurlijk ook helemaal niet gek, maar ik moest echt gelijk aan die Immortal gold denken! Ben benieuwd!![]()
Mja. Zou kunnen. Alleen waarom zou men nog refereren aan de oude set? Dat is niet logisch, gezien hiervan ook alles op is.ben benieuwd, ik heb bij de laatste ook 75 maar er stond wel geen buurtassortiment 2.0 in de vraag. wel buurtassortiment. en dan ga ik nat met 75
Ben ik dan de enige die vraagt 2 beantwoord heeft met de opmerking dat de Event Best of Powder bestaat niet. De Event Best of POWER wel.