[PRIJSVRAAG] Rubro Vuurwerk - Win een karton Buurtassortiment - WINNAAR BEKEND

Hij was hier blijven hangen in mijn postvak uit en daar kwam ik pas om 00:10 achter, helaas dus net misgelopen.

Ik had hetzelfde als RoadRunner. Ik denk veel anderen ook dus een kleine kans maar wie weet! Spannend weer!

Ooh wat grappig, ik heb dus zonder ook maar verder te denken de Immortal Gold opgeschreven bij vraag 1. De reden: omdat deze gewonnen kan worden door te posten in het countdown topic (en mede daardoor het nu zo druk daar is). Dacht eigenlijk dat ze daarop doelden, maar de Final countdown klinkt natuurlijk ook helemaal niet gek, maar ik moest echt gelijk aan die Immortal gold denken! Ben benieuwd!:D
ben je niet de enige. Ik heb ook de Immortal Gold :yes: vanwege die winactie in de countdown gedeelte :D ben reuze benieuwd :holland:

Ik ben voor de Immortal Gold gegaan. Ben nu echt benieuwd wat het juiste antwoord is. Ogenschijnlijk eenvoudige vragen, maar het houdt de spanning er wel lekker in richting de uitslag!

Ooh wat grappig, ik heb dus zonder ook maar verder te denken de Immortal Gold opgeschreven bij vraag 1. De reden: omdat deze gewonnen kan worden door te posten in het countdown topic (en mede daardoor het nu zo druk daar is). Dacht eigenlijk dat ze daarop doelden, maar de Final countdown klinkt natuurlijk ook helemaal niet gek, maar ik moest echt gelijk aan die Immortal gold denken! Ben benieuwd!:D

Grappig dat meerderen de immortal gold noemen. Was geen moment in me op gekomen.

Heb zelf de final countdown, vanwege jawel, het woord countdown.
Verder leuke prijsvraag weer. Denk dat er een hoop mensen de goede antwoorden hebben.

ben benieuwd, ik heb bij de laatste ook 75 maar er stond wel geen buurtassortiment 2.0 in de vraag. wel buurtassortiment. en dan ga ik nat met 75

ben benieuwd, ik heb bij de laatste ook 75 maar er stond wel geen buurtassortiment 2.0 in de vraag. wel buurtassortiment. en dan ga ik nat met 75
Mja. Zou kunnen. Alleen waarom zou men nog refereren aan de oude set? Dat is niet logisch, gezien hiervan ook alles op is.

Ben ik dan de enige die vraagt 2 beantwoord heeft met de opmerking dat de Event Best of Powder niet bestaat? De Event Best of POWER wel.

Het heeft even geduurd, maar de winnaar is eindelijk bekend.

De winnaar van deze prijsvraag is Nyxx, van harte gefeliciteerd en veel plezier ermee.

Dan nu de juiste antwoorden:

Antwoorden
1. Final countdown
2. Apeldoorn
3. Transbomber
4. Panther box
5. Event Best of Power 1&2
6. 75 shots (nieuw) / 114 (oud)

Back
Bovenaan