[Prijsvraag] Katan Vuurwerk 2018 - WINNAAR BEKEND

Zo....dit weekend eindigt voor 1 iemand wel heel erg lekker!!

De winnaar van de Katan-prijsvraag is geworden:

Golddigger

Gefeliciteerd met je prijs:
1e prijs: Special Anniversary box 144 sh t.w.v. € 69,95

Je naam is doorgegeven aan Katan te Ulft en je kan je daar melden om de prijs in ontvangst te nemen.
Veel plezier ermee en we zien graag een film tegemoet!

Tot slot hierbij nog de antwoorden. Er zaten toch nog enkele instinkers bij. Vooral het aantal jaar dat Katan bestaat.

1. Hoeveel jaar bestaat Katan Vuurwerk dit jaar? 23 jaar (zie ook ons verslag en het producttopic van de te winnen box)
2. Katan heeft het alleenrecht om ABA te importeren. Welke drie producten importeert men dit jaar? Machine gun, Devil Scream en Rattle Baang
3. Hoe heet de nieuwe chinese rol die 39,95 kost? Xu Cracker
4. (kryptisch)Welk product is een knallende bloem? Thunder Rose
5. Welk product uit de profi exclusive line kost 42,50? Gangster
6. Hoeveel spain fanstyles zijn er vorig jaar verkocht? 300
7. Hoe heet de single shot die een fluit en een boeket als effect heeft? Mama Mia

Zo....dit weekend eindigt voor 1 iemand wel heel erg lekker!!

De winnaar van de Katan-prijsvraag is geworden:

Golddigger

Gefeliciteerd met je prijs:
1e prijs: Special Anniversary box 144 sh t.w.v. € 69,95

Je naam is doorgegeven aan Katan te Ulft en je kan je daar melden om de prijs in ontvangst te nemen.
Veel plezier ermee en we zien graag een film tegemoet!

Gefeliciteerd!

Tot slot hierbij nog de antwoorden. Er zaten toch nog enkele instinkers bij. Vooral het aantal jaar dat Katan bestaat.

1. Hoeveel jaar bestaat Katan Vuurwerk dit jaar? 23 jaar (zie ook ons verslag en het producttopic van de te winnen box)

Over ons:

Knipsel.PNG

Kan ik nu niet rekenen, of...?

5. Welk product uit de profi exclusive line kost 42,50? Gangster

Helaas kent onlinevuurwerkkopen.nl niet de optie om zonder een dealer te selecteren het complete assortiment in te zien. Via deze website heb ik dan ook geen product uit de Profi Exclusive lijn kunnen vinden dat aangeboden wordt voor €42,50. Na het raadplegen van het forum, is het enige product uit de Profi Exclusive lijn dat een adviesprijs van €42,50 heeft de Thunderstruck en dat was dan ook mijn antwoord.

Zojuist na het selecteren van enkele verkooppunten in mijn provincie, zie ik dat de Gangster aangeboden wordt voor €32,50.

6. Hoeveel spain fanstyles zijn er vorig jaar verkocht? 300

Had op deze benaderingsvraag 263 stuks geantwoord. Ben wel benieuwd of ik er in vergelijking met anderen een beetje in de buurt zat.

Gefeliciteerd!

Over ons:

Bekijk bijlage 42706

Kan ik nu niet rekenen, of...?

Helaas kent onlinevuurwerkkopen.nl niet de optie om zonder een dealer te selecteren het complete assortiment in te zien. Via deze website heb ik dan ook geen product uit de Profi Exclusive lijn kunnen vinden dat aangeboden wordt voor €42,50. Na het raadplegen van het forum, is het enige product uit de Profi Exclusive lijn dat een adviesprijs van €42,50 heeft de Thunderstruck en dat was dan ook mijn antwoord.

Zojuist na het selecteren van enkele verkooppunten in mijn provincie, zie ik dat de Gangster aangeboden wordt voor €32,50.

Had op deze benaderingsvraag 263 stuks geantwoord. Ben wel benieuwd of ik er in vergelijking met anderen een beetje in de buurt zat.

Dat aantal jaar dat katan bestaat was dus ook precies de instinker Brainiac. Het jaartal is niet correct. Tenminste dat is wat we van Katan terugkregen. 23 jaar is correct. En de prijs kan je ophalen in Ulft. Als je dan ook die winkel als ophaalpunt kiest kom je op Gangster uit. en bij de schattingsvraag zaten er een paar heel erg dichtbij....

Een vraag waarbij de fabrikant-website andere info laat zien vind ik nogal flauw om dat dan als instinker te bestempelen.. (zet het er dan bij) .. of is het eigenlijk niet willen toegeven dat de 23-jaar anniversary box een jaar te laat is? :wink:

Ik gokte overigens op 465 stuks bij vraag 6 :tongue2:

Anyway, gefeliciteerd aan de winnaar :thumbup:

Laatst bewerkt:
barst, had ook bij de fanstyles 300, maar ben vergeten in te leveren. gefeliciteerd golddigger!

Een vraag waarbij de fabrikant-website andere info laat zien vind ik nogal flauw om dat dan als instinker te bestempelen.. (zet het er dan bij) .. of is het eigenlijk niet willen toegeven dat de 23-jaar anniversary box een jaar te laat is? ;)

Ik gokte overigens op 465 stuks bij vraag 6 ��

Anyway, gefeliciteerd aan de winnaar :)

Snap ik hoor. Wij gaan uit van het antwoord van de importeur. Die weet het het beste gaan we vanuit :wink:

Gefeliciteerd Golddigger! :yes:
Ik had alle vragen goed, behalve de benaderingsvraag. Daar was ik iets te optimistisch met 436. :)

Eddy.

Is vraag 6 landelijk gezien of alleen voor de winkel in Ulft. Ik zat er nogal ver naast met mijn geschatte 27.750 :bonk:

Back
Bovenaan